Gå til innhold

Civilization V forbedres (PC)


Anbefalte innlegg

Scenarioet jeg viste til var i en game hvor jeg og Kina var de dominerende sivilisasjonene, og England var ca. halvparten av oss igjen. England spurte om jeg ble med på å gå til krig mot Kina, og joda, jeg gikk med på det. Begynte å flytte troppene mine ned mot Kina sin grense, men før jeg kom så langt, to runder etter at vi gikk til krig, hadde England gitt bort så godt som alt de hadde til Kina for å få inngått fred.

 

Var vel ikke kjempehøy vanskelighetsgrad(husker ikke helt), men det var bare så direkte dumt. Spør du meg bør ikke AIen agere slik, uansett vanskelighetsgrad.

 

Misforstå meg rett, jeg synes Civ5 er et kjempespill, men mener det er desto verre at et så bra spill skjemmes såpass av slett AI. Jeg har ikke spilt det på et par måneder though, så det er godt mulig de allerede har fikset en del på AIen.:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Scenarioet jeg viste til var i en game hvor jeg og Kina var de dominerende sivilisasjonene, og England var ca. halvparten av oss igjen. England spurte om jeg ble med på å gå til krig mot Kina, og joda, jeg gikk med på det. Begynte å flytte troppene mine ned mot Kina sin grense, men før jeg kom så langt, to runder etter at vi gikk til krig, hadde England gitt bort så godt som alt de hadde til Kina for å få inngått fred.

 

Haha. Og jeg trodde AI-en i Total War-spillene gjorde rare ting.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...