Gå til innhold

TEST: LG P500 Opimus One


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei

Har hatt telefonen to uker. Fått kjørt den skikkelig.

Veldig fornøyd med denne. Finishen og størrelsen er kjempebra. Knallbra skjerm. Her får du en knalltelefon. Hela packetet, halva priset. Jobber som utvikler og gått løs på denne med en aha opplevelse.

Flashstøtte hadde nok hvert greit, men er ikke must. Lyden er bra på min telefon. Telefonen sikter ikke til øverste kameranivå, men det er ikke det jeg bruker mobil til. Enkle bilder er helt greit.

Telefonen skal oppgraderes med gingerbread, androids nyeste ver.2.3. Det er jo også kjempe pluss. Jeg har anbefalt denne sterkt til alle jeg kjenner. Hvorfor hive 5K ut av vindu, når det rekker med 2K. Løp og kjøp.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hei, ser det er en annen bruker som spør om hvordan man legger til kontakter. Det samme lurer jeg på.

 

Manualen sier man skal skrive inn nr i ringemenyen og så trykker på legg til kontakt. Imidlertid glimrer denne funksjonen med sitt fravær.

 

Det samme gjelder selve kontakt-menyen. Her kan man heller ikke legge til kontakter. Frykter at jeg overser noe helt banalt, men faktum er at jeg pr nå må taste inn tlfnr, ringe, avslutte oppringingen, gå inn på samtalelogg og så endelig få muligheten til å legge til kontakten... tungvint :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...