Gå til innhold

Super Meat Boy-tråden

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

smbp.jpg

Platformer:

*Xbox: Jepp

*PC: Jepp

*Wii: Foreløpig kansellert

*PS3: Visstnok "aldri"

Gamer.no's anmeldelse

Nå som SMB er ute også på pc, tenkte jeg det kunne få sin egen tråd. Jeg er litt i startfasen selv, har rukket 100% på ch.1, og holder nå på å skaffe meg så mange band aids som mulig fra ch.2,3 og 4. Det ble en god del lettere når jeg hadde fått Machinarium-roboten, og den figuren som ser ut som en liten Batman (husker ikke navnet). Headcrab'en kommer også godt med i visse brett.. :) Mangler fortsatt over halvparten av karakterene.

Endret av Riboflavin
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er box-arten (jepp, Team Meat går for full nittitallsstil og lasnerer PC-versjonen i pappeske) til PC-utgaven som kommer i januar klar:

1651861-super_meat_boy_dave_rapoza_cover_super.jpg

Skrevet

Liker hvordan det kommer raketter, og sirkelsagblader ut fra eksplosjonen! Haha, Vi trenger flere cover av denne typen om dagen!

• 2 uker senere...
Skrevet

Kjøpte spillet på tilbud hos steam for 3,50 euro og har spillt noen brett. Synes det virker bra, men hadde litt problemer med å styre slik som det er satt opp på pc, så skiftet til X360 kontroller, og da gikk alt mye bedre. Har lest at dette spillet skal være utrolig vanskelig, så får håpe jeg klarer det.

Skrevet

Bruker xbox-kontroller selv. (De hinter vel sterkt om at det er best i starten av spillet ;) ) Jeg har nådd et punkt hvor det aller meste av det som er ugjort er rimelig vanskelig, særlig warp zonene og en del dark world varianter.. Mangler fortsatt tre karakterer.

• 2 uker senere...
Skrevet

Har spilt gjennom alle kapitlene nå, kapittel 6 (The End) var smertefullt vanskelig, spesielt 5-6 "Omega" og siste boss. Brukte en del timer på de to.

Nå har jeg begynt på skaffe A+ på alle nivåene, begynt smått med Dark World og litt over halvveis på bonuskapitlet.

Super Meat boy er et fantastisk spill!

• 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...