Elefantmesteren Skrevet 18. november 2010 Rapporter Del Skrevet 18. november 2010 Morn, som tittelen sier, så søker vi medlemer til cod black ops pc du må være rundt 16 år eller eldre for å bli med. vi har atm 3 servere, NSTclan.com #1, #2 og #3. vi har også en ventrilo-server. vi er 6 personer som spiller black ops nå, når vi spilte mw2 hadde vi sikkert over 20.. føles litt tomt her nå til helgen begynner vi å "trene", finne gode spots, sette opp litt taktikker osv, kanskje ta noen fun-matcher. er ikke sånn kjempeseriøse heller, og du trenger ikke være noe spesielt god for å joine. men gjør ikke noe om du er god da www.nstclan.com Lenke til kommentar
Nightmare1518 Skrevet 18. november 2010 Rapporter Del Skrevet 18. november 2010 Vil du ikke si det er litt tidlig å spille BO altfor seriøst (kompetativt) nå, før vi får mod tools og kan lage en egen variant av promod? Hvis ikke føler jeg at det blir liksom litt "pubstomping" . Uansett, lykke til med letinga! Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 18. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. november 2010 på unranked servers, med cb style regler, går det sikkert bra. er uansett mye morsomere enn vanlig public Lenke til kommentar
fjasch Skrevet 29. november 2010 Rapporter Del Skrevet 29. november 2010 (endret) på unranked servers, med cb style regler, går det sikkert bra. er uansett mye morsomere enn vanlig public Hei. Jeg er bare level 20, men jeg ønsker å være med. Jeg er utrolig lei av å bare spille den derre rambomentaliteten som er ute og går i standardmatcher. Hvor fort kan jeg joine? edit: jeg spiller xbox Endret 29. november 2010 av fjasch Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 30. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 vi er dessverre kun en pc-klan :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå