Gjorr Skrevet 7. november 2010 Skrevet 7. november 2010 http://www.youtube.com/watch?v=H3Rz2Bg3nrI Dette var et rimelig sjukt clip jeg fikk her om dagen.. se på det og kommenter hva du synes <3
Jikla Skrevet 7. november 2010 Skrevet 7. november 2010 Tror du kunne korta ned introen. Introen er jo så å si halve klippet. Men ellers var det nice skyting, cinematografi, handling og drama på slutten.
Gjorr Skrevet 7. november 2010 Forfatter Skrevet 7. november 2010 Tror du kunne korta ned introen. Introen er jo så å si halve klippet. Men ellers var det nice skyting, cinematografi, handling og drama på slutten. Enig med at introen var like lang som filmen :/ Men vi pleier å bruke introen til montager og da blir det ikke noe langt forhold til klippet.. Montage kommer snart forresten! Subscribe oss hvis du har lyst til det
Jikla Skrevet 7. november 2010 Skrevet 7. november 2010 Tror du kunne korta ned introen. Introen er jo så å si halve klippet. Men ellers var det nice skyting, cinematografi, handling og drama på slutten. Enig med at introen var like lang som filmen :/ Men vi pleier å bruke introen til montager og da blir det ikke noe langt forhold til klippet.. Montage kommer snart forresten! Subscribe oss hvis du har lyst til det Er ikke en stor fan av cod montage filmer så tror jeg melder pass på subscribinga Men ellers grei kvalitet på filmene ders.
Keylar Skrevet 7. november 2010 Skrevet 7. november 2010 Syntes dette så ut som en teaser til noe som blir bra!
Gjorr Skrevet 7. november 2010 Forfatter Skrevet 7. november 2010 Tusen takk Det stemmer! kommer med montage før neste helg tror jeg, prøve å komme med den så fort som mulig.. Hvis du likte det, så subscribe oss da vel
Gal_ape Skrevet 9. november 2010 Skrevet 9. november 2010 Jeg liker godt en bra montage, skal sant sies. Er det noe jeg ikke kan fordra er det mas om subscribers. "Please subscribe - Sub4Sub " og annet lignende mas er helt på trynet. Folk subscriber om de liker det dere gjør. Hvis dere bare spiller for å få subs gjør dere i mine øyne noe veldig, veldig feil.
Gjorr Skrevet 16. november 2010 Forfatter Skrevet 16. november 2010 Jeg liker godt en bra montage, skal sant sies. Er det noe jeg ikke kan fordra er det mas om subscribers. "Please subscribe - Sub4Sub " og annet lignende mas er helt på trynet. Folk subscriber om de liker det dere gjør. Hvis dere bare spiller for å få subs gjør dere i mine øyne noe veldig, veldig feil. Skjønner det da stopper vi med det! men vi har ikke gjort det så mye i det siste da..
Gal_ape Skrevet 16. november 2010 Skrevet 16. november 2010 Er nesten bedre å bruker tid og krefter på å få gode clips og montages som folk setter pris på, fremfor å bruke tid på å produsere mangemange klipp av lavere kvalitet og samtidig mase om subscribers
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå