Gå til innhold

Insane clip :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du kunne korta ned introen. Introen er jo så å si halve klippet. Men ellers var det nice skyting, cinematografi, handling og drama på slutten.

Skrevet

Tror du kunne korta ned introen. Introen er jo så å si halve klippet. Men ellers var det nice skyting, cinematografi, handling og drama på slutten.

Enig med at introen var like lang som filmen :/ Men vi pleier å bruke introen til montager og da blir det ikke noe langt forhold til klippet.. Montage kommer snart forresten!

Subscribe oss hvis du har lyst til det :)

Skrevet

Enig med at introen var like lang som filmen :/ Men vi pleier å bruke introen til montager og da blir det ikke noe langt forhold til klippet.. Montage kommer snart forresten!

Subscribe oss hvis du har lyst til det :)

Er ikke en stor fan av cod montage filmer så tror jeg melder pass på subscribinga :p Men ellers grei kvalitet på filmene ders.

Skrevet

Tusen takk :) Det stemmer! kommer med montage før neste helg tror jeg, prøve å komme med den så fort som mulig.. Hvis du likte det, så subscribe oss da vel ;)

Skrevet

Jeg liker godt en bra montage, skal sant sies.

Er det noe jeg ikke kan fordra er det mas om subscribers.

"Please subscribe - Sub4Sub " og annet lignende mas er helt på trynet.

Folk subscriber om de liker det dere gjør. Hvis dere bare spiller for å få subs gjør dere i mine øyne noe veldig, veldig feil.

Skrevet

Jeg liker godt en bra montage, skal sant sies.

Er det noe jeg ikke kan fordra er det mas om subscribers.

"Please subscribe - Sub4Sub " og annet lignende mas er helt på trynet.

Folk subscriber om de liker det dere gjør. Hvis dere bare spiller for å få subs gjør dere i mine øyne noe veldig, veldig feil.

Skjønner det ;) da stopper vi med det! men vi har ikke gjort det så mye i det siste da..

Skrevet

Er nesten bedre å bruker tid og krefter på å få gode clips og montages som folk setter pris på, fremfor å bruke tid på å produsere mangemange klipp av lavere kvalitet og samtidig mase om subscribers :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...