Gå til innhold

Dette er Norges beste mobiler


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lista ser rimelig rett ut for meg.. men Samsung wave sku nok vært byttet ut med xperia x10.. siden den er en av de beste Android telefonene på musikk og kamera..

Har selv desire hd.. ble overrasket over hvor godt batteriet holder.. med usb debugging på og strømm vennlige innstillinger holder den mye bedre på strømmen enn min lille Samsung spica med 1500mah batteri.. ladet ikke oftere enn de jeg kjenner som har iPhone 3gs.. går også rykter om at det utvikles 1500mah batteri til desire hd..

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Kamera lyset på desire er ikke så svakt men det har utrolig dårlig spredning, min samboer har en slik.. ofte bare sentrum av bildet som er opplyst.. min desire hd har 10ganger bedre spredning på blitzen.. sku nesten vært en defuser film man kunne limt over.. htc telefoner tar svært dårlige bilder om du ikke er stødig på hånda i inne lys, eller når objektet er i bevegelse..

har sett noen av de gamle Sony ericsson 3.5mp cyber-shot telefonene klare å ta relativt skarpe bilder selv når kamera blir ristet hardt...

Jeg synes ikke noe om at de skal presse mest mulig mp inn på telefoner når linsen ikke er stort større enn ett knappenåls-hode.. derfor jeg aldri kjøper mobiler pga kamera spesifikasjonene..

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

http://www.idg.no/computerworld/article193193.ece

 

Pussig nok så påstår Apple at de er så trygge.. de har vist seg som værstinger både når det gjelder garanti og service, dårligst hardware for nordisk klima, høyest antall knuste telefoner, dyreste reparasjon, app store hvor du bare leier applikasjoner, blir de borte så er de tapt.. høyest antall registrert applikasjon svindel.. iPhone er en stor risiko å ta om du ikke har ekstra penger på konto.. det er også bevist at iPhone applikasjoner sender mer bruker informasjon. har enda ikke hørt om noen som har gått på en smell med Android.. mens på iPhone så er relativt vanlig..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...