Gå til innhold

Dette er Norges beste mobiler


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

x10 har jo dårligere batterikapasitet en alt.

kan ikke forstå vorfor de mener at desire hd er bedre en galaxy s, da galaxy har bedre både kamera, sjerm, lagringskapasitet og batteri. Og med oppgradering til 2.2 som har kommet ut til galaxy er det ingenting som er bedre på desire hd.

 

Disse 2 er tilnærmet like gode. Galaxy S har bedre skjerm, batteri og lagringskapasitet helt klart, men den har og en gps som ikke er fikset og er veldig plastikkaktig.

 

Sense UI er etter min subjektive mening det beste som er å finne på markedet uten tvil. Ellers har HD litt større skjerm og en kvalitetsfølelse som ikke er å finne igjen på Galaxe S. Galaxy S har helt klart noen hardware biter som kunne vært implementert inni Desire HD. Uansett hvilket produkt de ville velge av disse 2, så vil de helt klart sitte igjen med det beste som er på markedet. Legg merke til at Android tar første, andre og tredjeplass.

Endret av Marius Aarre
Lenke til kommentar

At iPhone er med på denne listen med alle sine mangler og feil, og dyre pris, samt vond å holde i tilsier jo som andre sier her at Sony Ericsson X10(evt.mini/mini pro) burde vært med i denne listen.. >Men da ville det sikkert blitt topp 8.. :-))

Men at Samsung Wave får minus på høy pris DEN skjønner jeg så absolutt ikke..Hvor er den dyr hen i forhold til hva man får for pengene.. Sammenlign specs med de andre på listen er jo ikke DEN dyr..??!!

 

Desire HD og Galaxy S har vel strengt talt en delt første plass spør dere meg..! :-))

Lenke til kommentar

Nokia N8 koster jo 1000 kroner mindre enn samtlige av telefonene her vel? At man skal kunne savne noe ved operativsystemet symbian skjønner jeg heller ikke, men er ingen ekspert. Bra at dere nevner at iPhone 4 er vond å holde i, for det kjente jeg med en gang jeg tok i en. 4,3 tommers skjerm, er ikke det mer pda-størrelse? Nesten galaxy tab opplegg vil jeg påstå. Hvem gidder drasse rundt på det liksom?

Lenke til kommentar

At Nokia N8 kommer på siste plass er jo helt latteri. Ingen av de andre telefonene har N8 sin spec til den prisen, som ligger under mange av de andre på lista. At dere i tillegg trekker ned at den har Symbian^3 sier jo bare om hvor styrt enkelte er av det Apple fanatikerne driver av propaganda. Symbian^3 er ett helt utmerket greit OS. Gjør jobben som en telefon skal, altså en TELEFON!! Enkelt og greit uten dikkedarier! :-)

Lenke til kommentar

At Nokia N8 kommer på siste plass er jo helt latteri. Ingen av de andre telefonene har N8 sin spec til den prisen, som ligger under mange av de andre på lista. At dere i tillegg trekker ned at den har Symbian^3 sier jo bare om hvor styrt enkelte er av det Apple fanatikerne driver av propaganda. Symbian^3 er ett helt utmerket greit OS. Gjør jobben som en telefon skal, altså en TELEFON!! Enkelt og greit uten dikkedarier! :-)

 

Men så lenge både Android og iOS har et utrolig mye større utvalg av programmer og spill, så sier det seg selv at den ikke når helt opp.

Lenke til kommentar

Jeg klarer ikke å se hvordan Legend får dårligere score enn Desire.

Ikke mulighet for videosamtaler, ikke TV-ut. Svakt kameralys.

Er Desire bedre på noe av dette? Jeg har alltid forundret meg over hvorfor Desire får så god score og Legend så dårlig, når de er så lik i bruk og ytelse. Personlig har jeg alltid sett på Legend som toppmodellen med skikkelig chassis og kvalitetsfølelse. Legend i praksis fungerer helt topp og batterikapasiteten er i praksis bruk problemfri. Begge er gode telefoner, bevares men jeg tror at mange ser seg blind på spec og det virker litt lavmål av nettsteder som sikter seg inn på slike nisje markeder. Jeg hadde ikke forventet noe annet av nettsteder slik som Itavisen.no osv, men rene mobilnettsider forventer jeg litt mer dyptgående forståelse og kunnskap av egenskapene en telefon har.

Lenke til kommentar

Jeg klarer ikke å se hvordan Legend får dårligere score enn Desire.

Ikke mulighet for videosamtaler, ikke TV-ut. Svakt kameralys.

Er Desire bedre på noe av dette? Jeg har alltid forundret meg over hvorfor Desire får så god score og Legend så dårlig, når de er så lik i bruk og ytelse. Personlig har jeg alltid sett på Legend som toppmodellen med skikkelig chassis og kvalitetsfølelse. Legend i praksis fungerer helt topp og batterikapasiteten er i praksis bruk problemfri. Begge er gode telefoner, bevares men jeg tror at mange ser seg blind på spec og det virker litt lavmål av nettsteder som sikter seg inn på slike nisje markeder. Jeg hadde ikke forventet noe annet av nettsteder slik som Itavisen.no osv, men rene mobilnettsider forventer jeg litt mer dyptgående forståelse og kunnskap av egenskapene en telefon har.

 

 

Desire har større skjerm og raskere prosessor, og dermed bedre ytelse. Legend har god byggekvalitet, men for liten skjerm (synes jeg).

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...