Gå til innhold

headset til ps3


Tokolosh81

Anbefalte innlegg

Heisann. Jeg ser det er noen gamle tråder på dette emnet, men siden det stadig kommer ut nye headset, starter jeg en ny tråd.

 

Er det noen som kan anbefale meg headset til playstation 3? Jeg skal bare bruke det til å spille bad company 2.

 

Jeg er usikker på om jeg ønsker et headset hvor jeg kan ha både ingame og chat, eller om jeg skal ha slik at jeg bare hører chatten. Noen som også har innspill/ erfaringer/ anbefalinger på det?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Ute etter ps3-headset selv så hopper bare på denne tråden i stedet for å starte ny.

 

Kunne tenkt meg ett surroundheadset med mic til ps3, spiller mye onlinespill (spesielt cod) så føler for noe bedre enn bluetooth--headsetet jeg har på ene øret nå. Ser det selges flere stereoheadset, men regner med det blir bedre med surround for å høre bedre hvor folk kommer fra og er. Ser at merker som Tritton, Turtle beach og Astro blir nevnt på nettet. Dette er derimot dyre headset, ser blant annet at SteelSeries SteelSound 5H v2 er mye billigere, men får alt fra "tragisk" til "meget bra i forhold til pris" i kommentarene. Så lurte på hva dere er på forumet bruker og tenker?

 

Også en fordel om det er en norsk butikk eller nettside som selger headsetet for gjøre eventuell reklamasjon og garanti lettere. Bestilling fra utlandet vil også ta lengre tid og bli moms og till i tillegg.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

jeg har roccat kave headset som er til pc men jeg trenger en adapter eller konverter eller hva den nå heter, fordi den har 4 utganger (3 til lyd og den ene for mikrofon) jeg gikk gjennom elkjøp teknikmagasinet spaceworld og games for å finne det men ingen hadde det eller visste hvor det finnes jeg trenger en med usb utgang vet noen noe om en slik en og hvor jeg kan få det?

Lenke til kommentar

Hei, folkens.

 

Har følgende setup:

ps3

xbox360

Samsung 2233rz

 

Det som er probet er at på Samsung 2233rz er det kun DVI inngang. Så bruker HDMI til DVI å det funker fjell.

 

Så det jeg lurer på er om det er noen som er 100% sikker på et headsett som jeg kan kjøpe med usb inngang som jeg får brukt på begge konsoler.? Om det er mic eller ikke er care. Bare det funker med ingame sound. Er forsåvidt det eneste jeg bryr meg om. Å det må være bra ofc.

Prisklasse: under 1000lappen

 

Kjapt spm til slutt: Ere mulig å få 100hz på noen av disse konsolene?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...