sLR Skrevet 29. september 2010 Skrevet 29. september 2010 Halloen. Vurderer å bestille en Oppgraderingspakke neste uke, er det noen som har noen erfaringer med dette? Regner også med at det er på tide å kjøpe et nytt skjermkort, noen forslag til et godt gaming kort for en ikke alt for dyr penge? På comments til den pakken, så leste jeg dette ; Eneste minusen var at jeg måtte faktisk google install av windows 7, for man må hvist skru av noe i biosen for og få lagt inn windows. Det tok meg og en kompis 4 timer og få lagt det inn, før jeg googlet dette. Noen som vet hva han mener? Og er det noe store greier som må gjøres i Bios? Takker på forhånd for alle svar. Mvh. Hank
cuberen Skrevet 4. oktober 2010 Skrevet 4. oktober 2010 Ville heller godt for dette til nesten samme pris, med litt bedre ytelse. Ram CPU Hovedkort
PC-sigurd Skrevet 12. oktober 2010 Skrevet 12. oktober 2010 Ville heller godt for dette til nesten samme pris, med litt bedre ytelse. Ram CPU Hovedkort Må si meg enig med det ja, du kan jo velge om du vil ha 6GB ram da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå