Gå til innhold

Ratt og Bilspill


Anbefalte innlegg

Er små fan av Simulatorer og har bestemt meg får å kjøpe et Ratt. Ser et det strot sett bare er G27 ute men rattet koster nesten 3000kr noe som er veldig drøyt.

 

Spørmål:

Noen som vet om bra ratt som ligger midt i mellom denn prisen (rundt 1500kr), har sett GT rattet men det er et konsoll ratt.

 

Lite med nye Bilsimulatorer og Codemasters Colin Mcrae har nå blitt totalt utvannet, likte Burns Rally men det er for gammelt. Lest litt om Live for speed (nei ikke need for speed) som skal være et bra 'Bil simulator spill, noen som har testet?.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takker for flere forslag, men grensen som jeg var inne på først er 1500 kr og det Momo racing rattet haddet akkurat grei nok kvalitet så haddet vært veldig kurrant å fått kjøpt det. Eneste jeg fant på Storo kjøpsenter i dag var GT, det virker litt løent igjen og er tilpasset PS3 (. hehe ble vanskligere en jeg troddet det her, trolig setter jeg pause på dette kjøpet igjen til det dukker opp noe som passer.

 

 

Lenke til kommentar

Er små fan av Simulatorer og har bestemt meg får å kjøpe et Ratt. Ser et det strot sett bare er G27 ute men rattet koster nesten 3000kr noe som er veldig drøyt.

 

Spørmål:

Noen som vet om bra ratt som ligger midt i mellom denn prisen (rundt 1500kr), har sett GT rattet men det er et konsoll ratt.

 

Lite med nye Bilsimulatorer og Codemasters Colin Mcrae har nå blitt totalt utvannet, likte Burns Rally men det er for gammelt. Lest litt om Live for speed (nei ikke need for speed) som skal være et bra 'Bil simulator spill, noen som har testet?.

 

 

GT rattet passer veldig bra til PC har jeg hørt. Mange som spiller Live For Speed med det og det fungerer bra.

 

Har spilt Live For Speed i tre-fire år, og det kan absolutt anbefales hvis du er keen på en skikkelig simulator samt å spille online. Krever ingen månedlig betaling, og koster rundt 250 kr for fullversjon. Ellers kan du også laste ned en demo. Anbefaler deg og ta en tur inn på den norske siden lfsnorge.net hvis du trenger mere info! :)

Lenke til kommentar
  • 7 år senere...

Jeg lurer på hvorfor det ikke går an å finne ut hvilke bilspill som kan brukes med ratt og pedaler ?

Søker du på nettet får man bare opp en hau med ratt, men ingen spill. Må man kjøpe 100 spill i håp om at et av dem virker med ratt og pedal. Har selv Trustmaster ratt for PC og PS3, men problemet er at i selve spillet kan du ikke velge ratt som "controller" engang. "Shift 2" virker, men det må da være flere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...