Gå til innhold

Hjelp! Sims 3. pc som restarter


Anbefalte innlegg

Lastet ned sims3 fra cdon igår, instalerte spillet og alt fungerte slik det skulle.

Men når jeg har kommet inn i spillet, før eller når man driver på å lager egen sim så restarter pc'n.

har prøvd alt av innstillinger, oppdatert drivere osv.

Har en DELL inspiron zino 400 hd. amd1,8ghz x2 athlon neo, 8gb ram, 1tb hd, ati mobility radeon hd 4330. kjører windows 7

Noen som vet hva som kan være problemet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har spilt mer krevende spill enn sims3 på denne maskinen, så tror ikke det ligger der.

prøvde spillet på en 4 år gammel bærbar, og der funket det. Elendig kvalitet på grafikk, men det funket.

Når jeg skriver restart mener jeg at strømmen blir kuttet, og maskinen booter på nytt.

startet spillet i vindusmodus, og fulgte med cpu og ram. cpu på 20-50% ram på 30%

Noen ideer på hva som fører til at strømmen blir kuttet?

Lenke til kommentar

Prøv å ha den slått av lenge så den ikke er varm. Prøv å kjøre sims 3, hvis den forstatt slår seg av så er det noe annet som er galt. Den vil ikke klare å bli varm så fort.

 

 

 

Har prøvd det. Pc'n slår seg ikke av med en gang jeg går inn i spillet, men det kan gå 5-10min.

Pc'n er jo en kompakt liten sak, så det blir vel fort varmt der inne.

Skal selges uansett. Skal bygge ny data selv. lettere å vite hvem som har skyld hvis noe ikke fungerer :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...