Gå til innhold

KONKURRANSE: Vinn en Samsung Wave


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var det ikke sånn at facebook konkurransen gikk ut på at man skulle ta bilde av seg selv med den raserte mobilen og legge det ut på facebook siden?

 

Dårlig greie å endre på en konkurranse når den er satt igang, selv om deltakelsen ikke er stor så får jo det være de som ikke vil delta sin feil ;)

 

At dere ønsker flest mulig deltakere i en konkurranse for å få flere "følgere" skjønner jeg jo men når en konkurranse er satt i gang så får dere heller være mere kreative i forkant av en konkurranse da enn å endre midt i ...

Lenke til kommentar

I grunnen en litt dårlig stil etter min mening å endre konkurransen etter at den har startet ... Da burde man heller ha tatt erfaringen til etteretning og heller brukt den ved neste konkurranse ... Og om man velger å endre en konkurranse, så kan dere jo si ifra at det er gjort endringer i artikkelen. Trodde jo først at det var jeg som begynte å bli skrullete ...

 

Deltar ikke i konkurransen selv, men stussa bare på at noe hadde blitt endret ...

Lenke til kommentar

Hei

 

Bildekonkurransen ble utvidet til også å gjelde de som liket bildet av Wave på Facebook.

 

Jeg er enig i at det ikke er optimalt å endre konkurransen underveis, men når vi kun hadde mottatt 2 stk bilder de første 12 timene var det tydelig at det store flertall av lesere ikke ville bli med. Vi ønsket å ha med så mange i konkurransen som mulig, og derfor bestemte vi oss for å lempe på kravene.

Alle som har sendt inn bilde var naturligvis med i trekningen om Wave.

Lenke til kommentar

Helt enig med siste innlegg at det å trykke lik, skal være like tellende som et bilde og tekst.

 

Håper at mobilen.no tenker seg litt om før de endrer en konkurranse når den foregår. Er en konkurranse i gang så er den i gang.

 

De som deltar i konkurransene er vel ikke mye lesere, mye mer de som er innom for konkurransen sin del. I alle fall når det gjelder facebook-konkurransen. For det skal ikke mye arbeid til for å få bevege musa over en knapp samt trykke på Liker på denne.

 

Men et bilde samt en beskrivelse, eller en besvarelse på spørsmål er jo mer konkurranse. Man må jo da virkelig gjøre noe for å være med i konkurransen. Men ved å trykke på Lik så er det ikke mange sekundene som skal til, og da har man ikke gjort stort.

 

Om man så har gått til det skrittet å endre på konkurransen, så burde det etter min mening i allefall vært en trekning av en eller annen premie til bildebidragene også. Noen enige eller uenige?

Lenke til kommentar

Helt enig!

Jeg leste om konkurransen, da jeg så at det var få som faktisk var med tenkte jeg at denne gangen var det stor sjangs for å faktisk vinne. Så etter litt tid fikk jeg endelig tatt bilde å var klar for å laste opp. Men da var konkurransen plutselig forandret. Meget dårlig av mobilen og bare forandre midt i konkurransen på den måten! Kan jo godt tenkes at det var (mange) flere enn meg som trengte litt tid på å få ordnet ett bra bilde. I stedet for den forandringen burde dere laget to konkurranser ut av synes jeg. Altså beholdt bildekonkurransen og kjørt "liker" konkurransen for seg selv. Det hadde vært bedre synes iallefall jeg.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...