Gå til innhold

Borderlands GOTY


Anbefalte innlegg

2K Games has officially announced the previously speculated Game of the Year Edition for Borderlands today. Complete with tokens for all the downloadable content, it’ll be available for PlayStation 3 and Xbox for $59.99 and PC for $49.99 on October 12.

 

In total, the Game of the Year Edition will include Borderlands, the recently announced Claptrap’s New Robot Revolution, The Zombie Island of Dr. Ned, Mad Moxxi’s Underdome Riot, and The Secret Armory of General Knoxx. It’ll also include a “complete and comprehensive map” of the Borderlands territories.

 

If you’ve not forayed into the world of Borderlands yet, you’ll want to get this. Look out for it this October.

[url=]http://scrawlfx.com/2010/08/borderlands-game-of-the-year-edition-announced[/url]

 

Det var litt synd, mangler jo egentlig bare den kommende utvidelsespakken så har jeg alt. Jeg synes Borderlands fortjener en GOTY utgave, for det er et originalt og friskt spill (om ikke så mye til story selv om det er RPG) som har gitt meg et par døgn med gaming glede. Hva synes dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har gått og venta siden guide-lekkasjen. Litt synd at det kommer ut i oktober med tanke på at det er proppfullt med andre lovende titler den måneden og. Skulle gjerne sett det komme ut tidlig i september. Men som sagt, venta på GOTY før jeg kjøpte det til konsoll.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...