Gå til innhold

Fikk lappen :D

DraZeN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulelerer :)

Lappen er en milepæle i livet (hvertfall i mitt) og det er noe av det jeg mest frem til i hele livet...

Men jeg må nok se litt lengre til den "lappen" nå jeg...

Åssen bil kjører du forresten?

Skrevet

Lett mc ja, det hadde jeg og lyst¨på før :)

Men det er litt uaktuelt for meg nå dessverre, skulle gjerne hatt en Honda Shadows 125 4 takter ;)

Skrevet
Oi, det minte meg på en ting! Må springe til postkassa å se om lappen min ligger der!!

Weee min kom idag! *kastemidlertidigførerbevis*

Skrevet

lucky bastards. Skulle egentlig begynne å ta lappen nå men helsiken heller eg vil kose meg i sommer med cash og ikke drive å spare og greir. Tar det heller i vinter eller no.

Skrevet

men skal ikke vente en dag etter 18årsdagen med å kjøre opp :wink:

Du trenger jo ikke å være 18 for å kjøre opp da :shrug:

Skrevet

men man må liksom vente til man er 18 likevel, å kjøre opp for noe annet en bil er det lite vits i, traktor og moped kan man gjøre ulovlig om nødvendig...

men det er bil som gjelder!

Skrevet

men skal ikke vente en dag etter 18årsdagen med å kjøre opp :wink:

Du trenger jo ikke å være 18 for å kjøre opp da :shrug:

aha! mente du at man kan kjøre opp en uke i forveien eller noe sånt?

jeg er født like etter nyttår så de har stengt på kjøreskolen en god stund før bursdagen min :(

Skrevet
Lett mc ja, det hadde jeg og lyst¨på før :)

Men det er litt uaktuelt for meg nå dessverre, skulle gjerne hatt en Honda Shadows 125 4 takter ;)

jeg skal ha honda varadero.. samme motor som shadowen

Skrevet
Kjørte opp på en shadow , sku gjerne hatt meg en nsr jeg!

hvordan var det å kjøre opp på en chopper? er ikke det litt stress egentlig?

kjører man i 8-tall på oppkjøringen? (da er det kjipern med chopper ass)

Skrevet

aha! mente du at man kan kjøre opp en uke i forveien eller noe sånt?

jeg er født like etter nyttår så de har stengt på kjøreskolen en god stund før bursdagen min :(

Du kan jo begynne tidligere en èn uke før da.. Men det er jo ikke værre enn å ringe statens vegvesen å spørre da! Eller en kjøreskole!!

Skrevet

Hmfr! Har kortet, men forbasket ingen moped!Har heldigvis en "på hånda" da. Bare han jeg skal kjøpe den av får rævva i gir, å har den på visning, så skal jeg få kjøpe den.

Skrevet
Hmfr! Har kortet, men forbasket ingen moped!Har heldigvis en "på hånda" da. Bare han jeg skal kjøpe den av får rævva i gir, å har den på visning, så skal jeg få kjøpe den.

Han skal jo lakkere den først... Noe som han ikke "tør" skal vedde på at det er noe annet han ikke får til når det gjelder mopeden.. :shrug:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...