Gå til innhold

playstation move


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gamestop er billigere enn CDON, men vet ikke om prisene gjelder kun når du forhåndsbestiller (kan jo være at prisene stiger på lanseringsdagen eller noe).

PS Move Starter Pack 599,-

Navigation-kontroller 299,-

 

Jeg så disse prisene på en plakat som hang i min lokale gamestop butikk, finner ikke prisene på gamestop.no ennå. Vurderer å skaffe meg dette etter alle de gode annonseringene på GamesCon der fler og fler spill skal støtte Move kontrolleren :D

Lenke til kommentar

Jeg aventer litt jeg, regner med at Elkjøp kommer til å ha en fin fin pris på Move. Sikkert ikke lenge til det blir mulig å bestille på Elkjop.no

 

Ja håper at Elkjøp kommer med et godt tilbud, men tviler på det blir så mye billigere enn Gamestop. Er ikke så gale med 900kr for å få alt du trenger. Hvilke spill kommer til lansering er verdt å kjøpe egentlig?

Lenke til kommentar

en ting jeg lurer på er om man må stå når man spiller,eller man kan sitter i sofaen og spille med move?.

 

alle videoene jeg har sett av move og kinect så står folkene og spiller.det synes jeg er kjipt.jeg vet at med kinect må man stå når man spiller,men hva med move?.

skal til tyskland i morgen på gamescom med broren min,skal teste move på lørdag.spent om det er noe bra.siden jeg ikke har wii,så hadde move vært et greit og kjøpe.

 

synes prisen på move spill på cdon.com var veldig høy.600kr for et move spill er alt for høyt.det er over dobbel pris hva amazon skal ha for et move spill.

Lenke til kommentar

Gamestop er billigere enn CDON, men vet ikke om prisene gjelder kun når du forhåndsbestiller (kan jo være at prisene stiger på lanseringsdagen eller noe).

PS Move Starter Pack 599,-

Navigation-kontroller 299,-

 

Jeg så disse prisene på en plakat som hang i min lokale gamestop butikk, finner ikke prisene på gamestop.no ennå. Vurderer å skaffe meg dette etter alle de gode annonseringene på GamesCon der fler og fler spill skal støtte Move kontrolleren :D

Og enda billigere når du bytter inn spill :D

Lenke til kommentar

For 1400kr har jeg da kamera, kontrolleren, spill og nunchuck, synes det var billigere en folk ville ha det til :)

Gleder meg til å skaffe meg Playstation Move den 15 september, det er jo det jeg har drømt om, Wii styring med supergrafikk, elsk elsk elsk B)

Men du mangler spill da.

 

EDIT: Beklager. Så feil :)

Endret av Amored
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

For 1400kr har jeg da kamera, kontrolleren, spill og nunchuck, synes det var billigere en folk ville ha det til :)

Gleder meg til å skaffe meg Playstation Move den 15 september, det er jo det jeg har drømt om, Wii styring med supergrafikk, elsk elsk elsk B)

 

Starter Pack (Kamera og kontroll): Platekompaniet 499,-

Ekstra kontroller: Platekompaniet 349,-

Navigeringskontroll: Play.com 177,- (dagens kurs) x2

Sports Champions: Platekompaniet: 399,-

 

Sum for å være klar for to spillere: 1601,-

(trekk fra 399,- om du skiter i spill)

Endret av Yxeflens
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...