Gå til innhold

Ingen vet prisen på iPhone 4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er selv på vei til hovedstaden for å få tak i en iPhone nå. I følge Amobil.no er det Expert Klingenberg som er det tryggeste valget. Kommer til å sjekke Telebutikken Byporten og flere andre plasser før jeg stiller meg i kø. Skulle noen herfra også være å finne; Sort Sør-tre bruk jakke, blå hettegenser, jeans og "Die Hippie!" t-skjorte er nøkkelordene for å finne meg. Sees forhåpentligvis!

Lenke til kommentar

Grunnet for de drøyer er at de rett og slett ble tatt på sengen av pressemeldingen apple sendte ut med ulåst telefonene, de fleste som kjøper tlf bryter binding i dag og går til en annen operatør slik at de får ekstra cash inn på¨bruddgebyr og netcom/telenor kan ta blodpris, men nå har de ikke mulighet til det da apple selger det mer gunstig enn hva de kan tilby derfor drøyer de lengst mulig på applefanboy betaler blodprisen.

Lenke til kommentar

Grunnet for de drøyer er at de rett og slett ble tatt på sengen av pressemeldingen apple sendte ut med ulåst telefonene, de fleste som kjøper tlf bryter binding i dag og går til en annen operatør slik at de får ekstra cash inn på¨bruddgebyr og netcom/telenor kan ta blodpris, men nå har de ikke mulighet til det da apple selger det mer gunstig enn hva de kan tilby derfor drøyer de lengst mulig på applefanboy betaler blodprisen.

Lenke til kommentar

Ran??

 

1: lær deg å lese riktig.. 1590 for 16GB, å 2590 for 32GBen. ;P

2: detet er en liten 1000en lapp dyrere ein ka 3GSen selges for no i butikk... Ka hadde du forventet?? at den nye skulle koste d samme som den gammle? :?

 

Forstår ikke rett å slett ka folk klager over.. Da prisene er bare litt høyere ein den forgje.. d e no noe alle burde ha forstått. :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...