omentum Skrevet 7. juli 2010 Skrevet 7. juli 2010 (endret) <Link fjernet av moderator> Jeg startet dette for 1 år siden bare ved å logge inn når ting var rolig på jobb. Har spilt helt siden da, og nå logger jeg inn mange ganger daglig. Veldig kult laget rpg hvor du har en hero og joiner med andre for å cleane out dungeons med masse items og uniques å finne. Nettopp åpnet ny server som er helt fresh med masse bra changes. Ingen er over lvl 2 ennå her, så den er splitter ny. Håper å se deg der! Endret 7. juli 2010 av ShampooMacTavish
GrinderX9 Skrevet 7. juli 2010 Skrevet 7. juli 2010 (endret) - Link fjernet av moderator - Jeg startet dette for 1 år siden bare ved å logge inn når ting var rolig på jobb. Har spilt helt siden da, og nå logger jeg inn mange ganger daglig. Veldig kult laget rpg hvor du har en hero og joiner med andre for å cleane out dungeons med masse items og uniques å finne. Nettopp åpnet ny server som er helt fresh med masse bra changes. Ingen er over lvl 2 ennå her, så den er splitter ny. Håper å se deg der! Du har reklamert for dette spillet tidligere, tråden ble stengt og du skrev akkurat det samme som nå..... Endret 8. juli 2010 av Shicca
Shicca Skrevet 7. juli 2010 Skrevet 7. juli 2010 Du har reklamert for dette spillet tidligere, tråden ble stengt og du skrev akkurat det samme som nå..... Da fortsetter vi denne fine trenden. Tråden stenges av åpenbare grunner.
Anbefalte innlegg