Gå til innhold

Puzzle Agent

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen flere som har vurdert å skaffe seg det nye Telltale-spillet Puzzle Agent, så vil jeg anbefale det på det sterkeste.

Fantastisk artistisk grafikk og lyden er helt i særklasse. Dette kombinert med en meget interessant historie og en helt unik stemning gjør at dette spillet er et av høydepunktene så langt i år synes jeg.

Gåtene er det eneste som trekker ned litt en gang i blandt, men stort sett er de underholdende. Spiller er også ganske kort, men er jo nesten gratis til gjengjeld.

Enorm cliffhanger på slutten kan vel også trekke ned for folk som ikke kan fordra det.

Enkelte vil vel finne historien "sær", men de har vel blitt skremt bort av grafikken for lenge siden. :p

http://www.youtube.com/watch?v=XtbMF5pHOEs

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som har gjort oppgaven som heter "Cut Your Losses"? Det er en pasning som skal gå gjennom alle spillerne og som også skal treffe alle glassene. Jeg har gjort det slik at den treffer alt, men får likevel "rejected" på den.

Skrevet (endret)

Men greiene er at jeg har gjort det. Har også brukt alle 3 hintene og sett deler av hvordan det skal se ut. Men likevel klarer jeg det ikke. Jeg er borti alle spillerne og alle glassene en gang samtidig som pasningen starter på den ene siden og avsluttes på den andre.

Edit: Fikk det endelig til.

Endret av nouse4aname
Skrevet

Rundet spillet nå. Etter å ha sett slutten vil jeg tro det vil komme mer senere. Men da håper jeg at de lager gåter som er mer interessante og spennende, og ikke minst at de har litt mer variasjon i seg. Følte de fleste gikk ut på det samme nemlig.

• 7 måneder senere...
Skrevet

Konge!

Likte Puzzle Agent veldig godt, selv om iOS-versjonen kunne vært gjort hakket bedre. Stemningen var veldig koselig, og det var faktisk nesten litt skummelt til tider. At det var mye norsk i spillet var jo også morsomt.

• 3 måneder senere...
Skrevet

Yay! Håper bare de finpusser litt på kontrollsystemet til iPhone-utgaven. Funka greit nk, men kunne være bra krevende når man skulle peke på små spesifikke ting som tyggis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...