Gå til innhold

SPOILER ALERT: Red Dead REdemption "ending"


Anbefalte innlegg

Alright, straight to buisness: jeg HATA slutten på RDR. Selve spillet var en ren drøm, men den slutten drepte interessen min for spillet...

Jeg satt der, hjerte mitt banka i hunde og to da jeg håpte de ville snakke fornuft, men nei da, han smeller opp døra starter Dead-Eye begynner å skyte men det ender med att du blir skutt i fillebiter, for så å sitte og gape av att John Marston... DU! er blitt drept.. Jeg satt der, jeg hadde ingenting å si, alt stod bare helt stille, så kreperer John, dør sent og smertefullt. Etter noen "Cinematics" så blei jeg ENDA mer skuffa, da du ender opp med å spille som den en-gang-amerikanske sønnen hans Jack Marston, som av en eller annen grunn har klart å evolutionere seg til en meksikaner av ett slag.. Da slo det meg bare ETT ord: HVORFOR!??!?!

 

Hver så snill å si din mening, jeg personlig har aldri vert så skuffa over en spill slutt..

Hvis han skulle dø uansett, kunne de drept figuren i starten av spillet, du opplever ikke alt i ett spill for å så drepe han du har gjennomgått ALT med.. det er som om du skulle drept deg selv i Crysis fordi du skal spille som Psycho i Crysis(hint hint?)

 

En setning: WTF!?

 

Det var min mening om slutten.. vennligst send inn din :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig med deg i det du sier om Jack - rart at en person kan ha de samme våpnene, sammme garderoben og til og med samme bounty på hodet, tre år senere. MEN! Som et annet forummedlem en gang sa; (og jeg er virkelig lei meg for å ikke huske hvem det var som sa det) så virker det som om Rockstar har gjort en god ting, og faktisk fått deg til å føle noe. I ditt tilfelle er det sinne, fordi du ble sint da John ble tatt vekk i fra deg. Hvis jeg ikke tar feil, så har Rockstar klart det de var ute etter.

 

Igjen; rart det med Jack, men han er en ok fyr. Umulig å ikke like han, når han slenger ut kommentarer som "I'm JOHN MARSTONS SON!" mens han skyter folk :)

Lenke til kommentar

Enig med deg i det du sier om Jack - rart at en person kan ha de samme våpnene, sammme garderoben og til og med samme bounty på hodet, tre år senere. MEN! Som et annet forummedlem en gang sa; (og jeg er virkelig lei meg for å ikke huske hvem det var som sa det) så virker det som om Rockstar har gjort en god ting, og faktisk fått deg til å føle noe. I ditt tilfelle er det sinne, fordi du ble sint da John ble tatt vekk i fra deg. Hvis jeg ikke tar feil, så har Rockstar klart det de var ute etter.

 

Igjen; rart det med Jack, men han er en ok fyr. Umulig å ikke like han, når han slenger ut kommentarer som "I'm JOHN MARSTONS SON!" mens han skyter folk :)

 

Du har rett i det du sier, de har kanskje klart det de ville, men jeg håpet så inderlig på en annen "ending".. jeg satt å gapte mens kompisen min steikte egg i panna på meg, for å sie det sånt.

Det var jo ett velbehag å så bruke hele Mauser magasinet i hode på den gamle purken som sto ansvarlig for John/"Min" død.

Første som slo meg når jeg såg bakhodet på Jack som stod ved grava var att Jack hadde blitt ett "spøkelse/gjennferd" som i han mannen i svart fra sideoppdraget: I Know You

Endret av Mrpain
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Tydelig at de prøvde å "kopiere" slutten på

 

 

Mafia

 

 

, uten at det nådde den slutten lenger enn til knærne. Historien er i bunn og grunn ganske svak jo lenger og lenger du kommer ut i spillet, men det morsomme var at jeg syntes Rockstar prøvde å kopiere nevnte spill i så stor grad at jeg faktisk forventet at han skulle la seg bli skutt til slutt.

Lenke til kommentar

Haha, jeg syntes denne slutten var totalt genial. Beste storyen fortalt i noe medie noensinne! Selvfølgelig kunne ikke John Marston overleve. "The bad guys always die" som ordtaket sier i gamle westernfilmer.

 

Og at man får fortsette som sønnen etter at kona dør, for så å ta hevn på de som kverka faren din: utrolig tilfredsstillende.

 

Nei, spør du meg så er dette den beste avslutningen noensinne i ett spill. Overgår Zelda: Ocarina of Time, Baldurs gate 1 og 2 og Mass Effect 1 og 2 lett! Tror jeg satt med konstante frysninger over hele kroppen i to dager etter å ha avsluttet spille.

 

Selvfølgelig er det ganske rart å kunne ri rundt som Jack Marston etterpå, men det er en annen sak. Føltes liksom bare "feil", men stilig at han tok opp farens arv. Han var jo alltid interessert i eventyr..

Endret av Polar Piraten
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...