Gå til innhold

30 ganger så treig kundeservice


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er bare å ta med en klype salt.

Jeg har opplevd iallefall NextGenTel som værstinger på supportfronten. Og jeg blir aldri overrasket om jeg havner i kø der rundt 20 minutter. For så og få beskjed at jeg har kommet feil og blir satt over til nye 20 minutter. MAIL PÅ 18 TIMER? Da mener dere vel den mailen som bekrefter at dem har mottatt min? Jeg har ventet i opptil 1 uke på mail fra dem stort sett hver gang (rundt 5) og når jeg ringer har det MINST tatt 5 minutter, og jeg har ringt rundt 10 ganger.

 

 

Så hvordan denne "testen" er kokt sammen er for meg ett mysterium.

Skrevet

Dette er bare å ta med en klype salt.

Jeg har opplevd iallefall NextGenTel som værstinger på supportfronten. Og jeg blir aldri overrasket om jeg havner i kø der rundt 20 minutter. For så og få beskjed at jeg har kommet feil og blir satt over til nye 20 minutter. MAIL PÅ 18 TIMER? Da mener dere vel den mailen som bekrefter at dem har mottatt min? Jeg har ventet i opptil 1 uke på mail fra dem stort sett hver gang (rundt 5) og når jeg ringer har det MINST tatt 5 minutter, og jeg har ringt rundt 10 ganger.

 

 

Så hvordan denne "testen" er kokt sammen er for meg ett mysterium.

 

Hei, dette er offisielle tall fra Post- og Teletilsynet, du kan lese mer om undersøkelsen her.

Skrevet

Sitat fra lenken du viser til:

Selskapene BKK Marked, Telipol, Get, One Call, Telio, Chess, NTE Bredbånd, Ventelo, EB Kontakt, NextGenTel, Telenor og Canal Digital har rapportert at de tilbyr kundene å legge igjen sitt telefonnummer for å bli ringt tilbake av kundeservice.

 

 

På ett par av selskapene blir dette alternativet først presentert etter rundt 15 minutter vente-tid.

 

Nei, jeg ble bare overrasket over tidene dem har oppført på svartid. Og jeg tror om man hadde laget en brukerundersøkelse på samme spørsmålet, så hadde det vært gøy å se differansen på hva selskapene sier dem bruker og hva som er realiteten.

 

Dagens telefon til Nextgentel:

00:01:59: Fortsatt ingen ledige (snurrer igang samme R'nB sangen som startet køen)

00:04:50: Telefonen til faktura avdelingen blir tatt.

00:05:20: Blir satt over til en annen avdeling.

00:09:50: Får svar.

00:15:05: Ferdig.

 

Alt jeg skulle var å gi dem navn og nummer til de som tar over huset for å slippe kostnad på den siste månden med ADSL. Første avdelingen jeg prøvde som tydeligvis var feil var "annet om faktura".

 

Det var en stikkprøve. Sist satt jeg og hørte på The Beatles - yesterday, minst 4 ganger.

  • 2 uker senere...
Skrevet

Dersom du står i kø hos Get, kan du velge å bli ringt opp igjen, når det er kapasitet på kundeservice.

Det kan være at de bruker litt lengre tid enn andre på kundeservice, men de har raskest og billigst bredbånd i forhold til pris.

  • 4 måneder senere...
Skrevet

Get er hvertfall dårligst. Er helt håløst og få noe som helst svar hos de!

Ringer du riktig nummer da? Jeg har fått svar i løpet av akseptabel tid de få gangene jeg har ringt i hvert fall.

  • 3 uker senere...
Skrevet

Att det tar lång tid att få svar på e-post från

programleveratörerna är väl en sak, men att inte kunna skicka e-post alls, till Viasat, är en annan. Ställ en teknisk fråga till hönsen som svarar i

telefonen, och du är lika klok som innan.

×
×
  • Opprett ny...