markene1 Skrevet 13. mai 2010 Skrevet 13. mai 2010 Hei hei, jeg lurer på om dere har noen tips til rollespill eller adventure games. Liker veldig godt Fallout serien 1-3, og The Elder Scrolls. Noen tips til spill som har noen likheter? Og en siste ting, anbefaler dere meg og kjøpe Obilivion til PS3 eller PC?
KraniC Skrevet 13. mai 2010 Skrevet 13. mai 2010 eg ville kjøpt oblivion på pc for det er veldig mange gode mods der ute du kan teste når du har spillt gjennom spillet orginalt. og som nye rollespill så kan du jo teste gothic 1-3, risen, two worlds og ganske dragon age origins? de første eg nevnte er i samme stil som the elder scroll
markene1 Skrevet 13. mai 2010 Forfatter Skrevet 13. mai 2010 Spiller two worlds en del, er ganske bra. Men noen bugs da, men gleder meg til two worlds 2 kommer ut. Men kan jo teste Gothic
Crazy Joe Davola Skrevet 13. mai 2010 Skrevet 13. mai 2010 Vil anbefale deg å teste ut Divinity II: Ego Draconis. Tror det skal finnes en demo til det. Men det kan være veldig vanskelig til tider, bare så det er sagt. Ellers har jeg hørt mye bra om The Witcher, men har ikke prøvd det selv. Og selv synes jeg Oblivion er best på PC, rett og slett pga mus og tastatur passer meg best i RPG spill. Også er det en hel del mods å laste ned på PC.
Wrathmont Skrevet 14. mai 2010 Skrevet 14. mai 2010 Sier meg enig i at Risen og Witcher er å anbefale.
Error Skrevet 14. mai 2010 Skrevet 14. mai 2010 The witcher anbefales sterkt ja, selv om det er ganske så annerledes en tes. Du kan jo prøve Drakensang? Har hørt at det skulle være ganske bra
DeacFX Skrevet 14. mai 2010 Skrevet 14. mai 2010 Drakensang var ikke bra imo. The Witcher, Dragon Age Origins og awakening, TES:O med mods og expantions er alle veldig bra. The witcher er ganske annerledes enn de fleste andre rpger, og storyen er helt fantastisk.
timmoody Skrevet 14. mai 2010 Skrevet 14. mai 2010 Om du likte Fallout serien så trur eg du vil like Arcanum: Of Steamworks and Magick Obscura. Ein del av utviklarane av dei tidlegare Fallout-spela slo seg saman og laga dette uhyggeleg undervurderte spelet. Det er satt til den fiktive steam-punk-æraen og du blir kasta ut i eit lite mysterie. I foregår det ein "meta-strid" mellom magi og teknologi og du må på eit eller anna tidspunkt velge å ta standpunk. Historien er meget bra, du har mengder av mindre oppdrag å ta deg av og du finn igjen ein del av humoren som kjenneteiknar dei tidlege Fallout-spela. Noko av grunnen til at det aldri slo heilt an blant den gemene hop var kritikken det har fått for sitt gameplay. Sjølv har eg aldri vore plaga av deg og kan anbefale det på det sterkaste. Grafikken er ikkje kva ein forventar av dagens spel, men det fungerer bra likevel.
markene1 Skrevet 14. mai 2010 Forfatter Skrevet 14. mai 2010 Takk for alle tips Arcanum ser veldig gøy ut, jeg bryr meg jo ikke om grafikken, det er gameplay som teller i rpg. Skal prøve The Witcher seinere Som sagt takk for alle tips det hjalp!
Qwerty2070 Skrevet 26. juli 2010 Skrevet 26. juli 2010 Hvis du liker Fallout så er Borderlands tilgjengelig på PC også. Har spilt det på 360 selv, og det like jeg meget godt.
Craxmerax Skrevet 26. juli 2010 Skrevet 26. juli 2010 The Witcher er et helt veldig bra spill, men en råbra historie og gameplay. Dragon Age: Origins er også et veldig bra rollespill. Det har en fantastisk historie :rolleyes: Drakensang var ikke bra imo. Drakensang er for meg et av de beste rollespillene jeg har spilt. Det har en ekstremt god stemning i spillet som jeg ikke har opplevd i mange andre spill. Hva var det som gjorde at du ikke likte det?
Xifi Skrevet 26. juli 2010 Skrevet 26. juli 2010 Som Stix sa burde du absolutt se litt på Borderlands om du likte fallout, veldig morsomt spill, spesielt sammen med noen venner!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå