Gå til innhold

Slik kjøper du iPad billigst


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"For å bruke iPad mot iTunes i Norge trenger du nemlig en amerikansk iTunes-konto. Uten dette vil du ikke kunne synkronisere iPhone mot din PC, eller bruke iTunes."

 

Sjekk fakta før du skriver, Espen. Dette er feil.

Man må ha us ituneskonto for å få tilgang til app store, iBooks og itunes store fra iPad'en - synkronisere media og apps fungerer raskere enn iPod, iPhone og iPod Touch.

Lenke til kommentar

"For å bruke iPad mot iTunes i Norge trenger du nemlig en amerikansk iTunes-konto. Uten dette vil du ikke kunne synkronisere iPhone mot din PC, eller bruke iTunes."

 

Sjekk fakta før du skriver, Espen. Dette er feil.

Man må ha us ituneskonto for å få tilgang til app store, iBooks og itunes store fra iPad'en - synkronisere media og apps fungerer raskere enn iPod, iPhone og iPod Touch.

Hei!

 

Da må jeg nok dobbeltsjekke. Tok dette med vår mann i redaksjonen som faktisk har en iPad, og fikk beskjed om at det var slik. Men stemmer det ikke, så skal jeg rette det opp. Må bare få det verifisert. :)

Lenke til kommentar

"dersom du venter en uke til og nyhetens interesse har gått over vil du finne kassevis av denne ubrukelige dritten på søppelplassene"

 

*Ler av ignorant eple-hater*

 

Har hatt iPad i en uke nå, og den er faen meg fantastisk. Bøker, musikk, spill og film er herlig. Film streames direkte fra HTPC'en, og converteres på direkten hvis kilden er høyoppløst. Fjernstyring av alle pc'ene i heimen via logmein funker også som faen. Støtter også VPN rett ut av boksen

 

Hva er ubrukelig med dette?

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Ser mye tull her.. Jeg kjøpte en iPad i Kanada (Toronto)for over 1 måned siden og har ikke angret et sekund etter dette (fantastisk nyttig og flott maskin som også er utrolig rask). Ja, jeg sverger vanligvis til Android, Linux og windows (= ingen Apple fanboy ;-) ) men dette ble første inngang til Apple verdenen som jeg var i utgangspunktet skeptisk til.. Ville bemerke at du IKKE trenger US iTunes konto og at jeg har klart meg fint med en norsk.. Prisen på min iPad ble 5280 norske kroner inklusive avgifter/mva for "dyreste versjon" = 64 GB, Wifi/3G/GPS/etc. Er mildt sagt KJEMPEFORNØYD med min iPad og benytter den til svært nyttige ting både på jobb og hjemme (laaaang liste) og ser at det er tull at den ikke har noen praktisk formål. Tror Android tablets kan bli verdige utfordrere så snart de kommer i like god teknisk kvalitet og når Android store åpnes også for norske brukere for betal-apps (ja, uten kjøp av ting-og-tang på eBay/etc. for å kunne kjøpe apps ). Det jeg savner med iPad er en "normal" USB-utgang og direkte tilgang til kataloger via denne (men noen apps har allerede reparert mye av dette tapet (f.eks. "USB Disk" applikasjonen). Fikk også med lader som går på norsk strømuttak, trådløs tastatur og fin skinn-etu som bonus :-) !! Ser frem til nytt operativsystemoppgradering i Oktober som vil gi bedre multitasking, folders + mye mer. Ser også frem til mer konkurranse fra Android-tablets og forhåpentligvis velfungerende Win7-tablets som også kan kjøre normale kontorapplikasjoner ala MS Office, Open Office og andre større applikasjoner (men Microsoft har mye å bevise og overbevise nå ;-) ). Windows Mobile 6 vil jeg snart kaste i søppla, men beholder gladelig Android ;-) .. Mvh, Ramez

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...