Gå til innhold

splinter cell conviction


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hej Viguz,

 

Jeg er ansat hos Ubisoft Nordic og jeg er ked af at du oplever et problem med vores produkt. Først kan du prøve at downloade patch 1.02 til SCC som er udkommet i går. http://static3.cdn.ubi.com/splinter_cell_conviction/splinter_cell_conviction_1.02.exe

 

Hvis det ikke virker, så skriv en privat besked til mig her på forummet, så vil jeg prøve at finde en løsning på dit problem.

 

Venlig hilsen

Patrick / Ubisoft

Lenke til kommentar

Hej Viguz,

 

Jeg er ansat hos Ubisoft Nordic og jeg er ked af at du oplever et problem med vores produkt. Først kan du prøve at downloade patch 1.02 til SCC som er udkommet i går. http://static3.cdn.ubi.com/splinter_cell_conviction/splinter_cell_conviction_1.02.exe

 

Hvis det ikke virker, så skriv en privat besked til mig her på forummet, så vil jeg prøve at finde en løsning på dit problem.

 

Venlig hilsen

Patrick / Ubisoft

 

Helt konge.. Funka som bare det. Takker og bukker...

 

All Hail Ubisoft:D

Lenke til kommentar

Når skal dere i Ubisoft fikse problemene med matchmaking? Jeg får ikke spilt multiplayer...

 

 

Hah! Jeg og 4 kompiser har ALDRI fått til å spille COOP eller via matchmaking i noen av spillene i Splinter Cell serien, (og det første spillet kom for 8år siden) Helt siden den gang har vi sittet i timesvis og konfigurert routere, brannmurer osv til punkt å prikke etter ubisofts anbefalinger for å sette opp Multiplayer (enten via LAN eller Internett).

 

Ikke engang med conviction klarer vi å koble oss sammen for 1 eneste runde COOP eller HUNTER...

Og for min del er singleplayer delen i SC serien kun en bonus. Det morsomme er jo MP.

 

Det eneste spillet vi har klart å spille over nettet var Double Agent, (men kùn fordi vi simulerte LAN over Hamachi)

--

For øvrig må jeg si at Singleplayer biten på Conviction er utrolig underholdende. (skulle bare teste i 10 min her en dag, endte opp med å sitte i 4 - FIRE - timer uten å ha merket det.

Lenke til kommentar

Hvor fikk du det bildet fra? omg de er i pc'n min!

 

Men ja, syns dette gir ekstra pluss i boka. Selv syns jeg "synd" på utviklerne i ubisoft, DRM er det ikke de som står for eller bestemmer, men spillene deres blir stemplet sammens med det.

 

Hvis dere aldri får spilt online, hvorfor fortsette å kjøpe de? :p Har ikke hatt noenm problemer selv, dog på xbox.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...