Gå til innhold

Betatesting av Flash-spill


Anbefalte innlegg

Vi er prosjektgruppe fra NITH, som jobber med hovedprosjektet. Siden januar har vår oppgave vært å utvikle et flash spill i samarbeid med A-pressen (eier av Gamer.no og Teknofil.no) og Solo. Nå er vi klare for beta-release, og ønsker feedback.

 

Spillet er en videreutvikling av spillkonseptet om å komme så langt som mulig. Ved å oppgradere utstyr og ved å plukke opp objekter under en runde, vil gjøre at man kan komme lenger neste runde.

Når man vanligvis har lite interaksjon i allerede eksisterende spill som dette, styrer man spilleren hele tiden her. Det er DU som spiller som bestemmer om du skal opp eller ned.

 

Hjelp oss med prosjektrapporten og svar på en kort undersøkelse

 

 

startspill.png

 

Prøv spillet her: http://testspill.nbstuff.com

Endret av wer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Special = Spesial

 

Vet ikke om det er meningen å bruke det engelske ordet, men siden spillet er bundet opp mot Solo (noe mange vil se på som veldig norsk og som er det) ville jeg personlig brukt så få engelske ord som mulig.

 

Samme gjelder "cash", men dere får vel bestemme selv hva dere liker best.

 

Og en ting til. På skjermen hvor poengene dine blir summert opp ser det ut som det står "cask" istedenfor "cash". Burde tegne en litt bedre H ;)

Endret av Error
Lenke til kommentar

Takk for tilbakemeldingen :)

 

Når en lander kunne en godt ha sprettet på bakken før en er "game over".

 

Ellers var det ganske underholdende.

 

 

 

Vi har sett litt på mulighetene for å sprette, i den siste versjonen av spillet vil det mest sansynlig være mulig å kunne oppgradere "evnen" til å sprette!

 

Special = Spesial

 

Vet ikke om det er meningen å bruke det engelske ord...

 

Godt poeng med at Solo er urnorsk og at vi burde tenke litt mer på hva vi skriver, anngående det andre så er til vårt forsvar alt tegnet av en programmerer med ustø hånd :p

Endret av Nickers
Lenke til kommentar

Jeg synes super-boost-oppgraderinga burde fjernes. Så snart jeg fikk oppgraderte den, så kunne jeg holde på hvor lenge jeg ville.

 

Måtte kræsje nu siden jeg måtte så på do :p

Flygeturen varte i ca. 2 timer.

 

Score

 

Edit: Hadde forresten vært fint med en retry- eller abort-knapp. Jeg ble sittende fast på en trampoline (hoppet bare opp og ned, men kom meg ikke videre på x-aksen), så da måtte jeg laste inn spillet på nytt.. Mista dermed all oppgradering :D

Endret av Ompakim
Lenke til kommentar

Jeg synes super-boost-oppgraderinga burde fjernes. Så snart jeg fikk oppgraderte den, så kunne jeg holde på hvor lenge jeg ville.

 

Måtte kræsje nu siden jeg måtte så på do :p

Flygeturen varte i ca. 2 timer.

 

Score

 

Edit: Hadde forresten vært fint med en retry- eller abort-knapp. Jeg ble sittende fast på en trampoline (hoppet bare opp og ned, men kom meg ikke videre på x-aksen), så da måtte jeg laste inn spillet på nytt.. Mista dermed all oppgradering :D

 

Oi oi oi! Jeg tror du vinner konkurransen uansett!

Vi skal se på måter å gjøre spillet litt vanskeligere på. Planen er å gjøre slik at jo lenger du kommer, jo vanskeligere blir det, tydeligvis er det litt ubalansert nå ;)

 

Tusen takk for tilbakemelding! :)

Lenke til kommentar

Det jeg mener spillet trenger:

 

- Bedre grafikk. Når du er in-game ser det meste veldig "paint-tegnet" ut. Jeg bryr meg personlig ikke så mye om det, men jeg vet at det er veldig mange som gjør det-

- Flere objekter man kan kjøre på. Både positive og negative. (objekter = Solo flasker, appelsiner, boost-ringer osv)

- Gjøre sånn at man ikke uansett får superboost av ringene, eventuelt lage færre ringer siden dette er ganske ubalansert.

- Ha flere accessories.

- Ha skills man kan oppgradere på han solo gutten. Hente inspirasjon fra dette kanskje.

- Ha en lagringsfunksjon sånn at man kan gå tilbake til spillet selv om man lukker vinduet.

- Legge til lydeffekter

- Ha litt flere ting som er lengre oppe mot skyene? Hvis du kommer deg et stykke opp i lufta er det plutselig ikke noen objekter i det hele tatt. Er kanskje meningen.

 

Bugs:

- Når du skal launche trykker du en gang, og så tar det litt tid før han flyver av gårde. merkes spesielt når du ikke har noen upgrades på rampa.

- Når du er tom for boost, og trykker på boost knappen spruter det fortsatt solo ut av flasken.

 

Kanskje litt mye å kreve, men dere får se hva dere synes/får til :whistle:

Endret av Error
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...