Gå til innhold

Er dette alt dere kan by på, Nokia?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror dere har lagt lista veldig høyt her. Har hatt denne telefonen siden uka før påske og er veldig fornøyd! Qoute: "Faktisk er det forbausende liten grunn til å bytte ut den gamle Nokia 5800 Xpress Music med Nokia X6". Blir ikke dette en selvmotsigelse når dere sier at den har kapasitiv skjerm, som igjen forbedrer brukeropplevelsen? Jeg kjører spotify på telefonen (responderer kjappere enn iPhone) og må bare si at det er en sann glede. Dere "klager" på minne, men mange som har andre telefoner bruker ikke stort mer en 4-8GB av det som er tilgjengelig i telefonen! Selvfølgelig finnes det forbedringspotensiale men den tilfredstiller på mange punkt som andre telefoner svikter på. Vil bare bare minne dere på at denne tilhører nokias musikk segment telefon i tilfellet dere hadde glemt:)

Lenke til kommentar

det er faktisk en av de beste musikmobilene på markede per i dag. har hat 5800xm nå 14 mnd og glad jeg kan oppgradere den i en bedre versjon av en telefon jeg har forgudet. faktisk den første jeg noen sinne har virkelig likt i min prissjanger.

x6 har kapasiv skjerm. dobbelt minne. bedre kamera. alle snarveifunksjoner lett tilgjengelig.

har prøvd den (og bestil) og nekter at den er like tung som 5800xm

Lenke til kommentar

det er faktisk en av de beste musikmobilene på markede per i dag. har hat 5800xm nå 14 mnd og glad jeg kan oppgradere den i en bedre versjon av en telefon jeg har forgudet. faktisk den første jeg noen sinne har virkelig likt i min prissjanger.

x6 har kapasiv skjerm. dobbelt minne. bedre kamera. alle snarveifunksjoner lett tilgjengelig.

har prøvd den (og bestil) og nekter at den er like tung som 5800xm

 

Tviler ikke på at X6 er en bra musikktelefon! ;) Angående vekten: Nokia 5800 Xpress Music veier 109 gram, mens Nokia X6 veier 122 gram. . .

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...