Gå til innhold

Sniktitt: Star Wars The Old Republic (PC)


Anbefalte innlegg

Styringen i Star Wars: The Old Republic er veldig dynamisk, og har minst like god flyt som den i World of Warcraft. Å spille Trooper føles mye som å spille rogue i nevnte MMO, i forhold til at du stadig jobber med å opparbeide deg handlingspoeng og må lære deg "en rytme" for optimal bruk av disse poengene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fin artikkel, bortsett fra at navnet på klassen er feil.

Klassen heter "Trooper" ... ikke Republic Commando.

 

trooper_title.png

 

Blir jo som å kalle Orc Warrior for Horde Battlemaster ;)

Heisann, det har du selvsagt rett i, takk for feedback. Aner ikke hvorfor jeg rotet.

 

Saken ble skrevet 36 000 fot over Atlanterhavet, skylder på idioter foran meg som fjernet mojoen min ved å stadig dytte setet sitt ned i min nesetipp. :)

Lenke til kommentar

Styringen i Star Wars: The Old Republic er veldig dynamisk, og har minst like god flyt som den i World of Warcraft. Å spille Trooper føles mye som å spille rogue i nevnte MMO, i forhold til at du stadig jobber med å opparbeide deg handlingspoeng og må lære deg "en rytme" for optimal bruk av disse poengene.

Godt å høre. Jeg likte veldig godt med WoW at man kunne kansellere angrep til enhver tid og aldri ble "låst" i en animasjon eller noe i combat. Samtidig var styringen ekstremt responsiv, det var aldri noe forsinkelser hvis du ville plutselig hoppe 360 grader sidelengs.

Lenke til kommentar

Fin artikkel, bortsett fra at navnet på klassen er feil.

Klassen heter "Trooper" ... ikke Republic Commando.

 

trooper_title.png

 

Blir jo som å kalle Orc Warrior for Horde Battlemaster ;)

Heisann, det har du selvsagt rett i, takk for feedback. Aner ikke hvorfor jeg rotet.

 

Saken ble skrevet 36 000 fot over Atlanterhavet, skylder på idioter foran meg som fjernet mojoen min ved å stadig dytte setet sitt ned i min nesetipp. :)

Ja jeg ser den - så du er veldig tilgitt. (og kondolerer)

Tenkte bare det var greit å påpeke det :)

Lenke til kommentar

Jeg hadde vært langt mer entusiastisk viss spillet ikke hadde hatt autotargeting.

Hvorfor skald et være så vanskelig å lage et spill som faktisk funker mer som Jedi knight spillene som mmo?

Jeg føler de tar vekk mye av opplevelsen med et anngrep som har pre-konfigurerte bevegelser. som viss du ser på Bounty hunter, og jetpack anngrepet.. jeg ville ALDRI flydd tre meter rett opp, skutt fire skudd og så landet på samme flekken... hvor er friheten der?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...