Morten1987 Skrevet 26. mars 2010 Skrevet 26. mars 2010 Hei. jeg tenkte vi kunne oppsummere forskjellige split-screen spill til både Xbox 360 og PS3. Men jeg trenger hjelp fra dere også. Mitt bidrag: Xbox 360 - Rainbow six - Rainbow six 2 - The Outfit - Halo 3 - Fable 2 - Left for Dead - Left for Dead 2 - Call of Duty 5 World at War - Modern Warfare 2 - Earth Defence Force Dersom noen kommer på andre spill, hadde det vært fint om dere skrev det:)
Ghaundan Skrevet 26. mars 2010 Skrevet 26. mars 2010 Borderlands Halo: ODST Army of Two (både 1 og 2) Gears of War 1-2 Mener bestemt jeg har flere. Får komme tilbake til tråden når jeg kommer på fler.
EtFjernetNavn Skrevet 27. mars 2010 Skrevet 27. mars 2010 Xbox 360 1942: Joint Strike Aces of the Galaxy Aegis Wing Alien Hominid HD Arkadian Warriors Arkanoid Live Assault Heroes 1 og 2 Boogie Bunnies Bionic Commando: Rearmed Castle Crashers Contra Cloning Clyde DOOM Double Dragon Feeding Frenzy 2: Shipwreck Showdown FLOCK! Final Fight Double Impact Frogger Golden Axe Gunstar Heroes Heavy Weapon Ikaruga Interpol: The Trail of Dr. Chaos Invincible Tiger: The Legend of Han Tao Ion Assault Joust Marathon: Durandal Matt Hazard: Blood Bath and Beyond Metal Slug 3 Might and Magic: Clash of Heroes Mutant Storm Empire Mutant Storm Reloaded N+ Omega Five Perfect Dark HD Pirates vs Ninjas: Dodgeball Platypus Puzzle Arcade R-Type Dimensions Robotron Rocketmen: Axis of Evil Schizoid Scramble Smash T.V. Sonic The Hedgehog 2 Space Invaders Extreme Streets Of Rage 2 Super Contra Teenage Mutant Ninja Turtles: Turtles in Time Re-Shelled The Dishwasher: Dead Samurai The Warriors: Street Brawl Time Pilot TiQal TMNT: The Arcade Game Totemball Tron Undertow UNO Rush Watchmen: The End is Nigh Wolf of the Battlefield: Commando 3 Yie Ar Kung-Fu Zombie Apocalypse Zombie Wranglers Alle skal ha mulighet for lokal co-op i campaign delen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå