Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

hjelp meg vær så snill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klarer du å formulere dette bedre? Skjønner ikke helt hva du vil

 

okk.. eg trykker på min datamaskin, og på verktøylinjen helt oppe der står det hjelp.. når jeg trykker på hjelp så kommer det en meny fram, der nede står det '' er dette windows eksemplaret lovlig'' når jeg trykker der da får jeg en feilmelding : denne filen har ikke et tilknyttet program som kan utføre denne handlingen opprette en tilknyttning i kontrollpanel under mappealternativer

Endret av hardcore222
Lenke til kommentar

Emnetittelen er ikke beskrivende nok

 

Bruken av emnefeltet følger ikke våre retningslinjer for oppretting av emner. Vennligst gjør emnetittelen mer beskrivende for tråden, slik at brukerne forstår hva emnet handler om før man klikker på den. En moderator vil måtte stenge tråden om dette ikke blir endret.

 

Rapporter tråden når dette er gjort slik at en moderator kan fjerne denne meldingen.

 

Reaksjoner på moderering skal taes på PM, ikke i tråden.

Lenke til kommentar

EDIT: Forresten, hvilket operativsystem kjører du?

 

Prøv å kjøre denne kommandoen inni cmd. Altså trykk Win+r og så skriver cmd, trykk enter og så skriver du "assoc.exe = exefile". Hvis dette ikke fungerer så ser du på resten av trinnene i denne linken: http://www.raymond.cc/blog/archives/2009/11/07/fix-this-file-does-not-have-a-program-associated-with-it-for-performing-this-action-in-vista-and-7/no/

Endret av Craxdm
Lenke til kommentar

Emnetittelen er ikke beskrivende nok

 

Bruken av emnefeltet følger ikke våre retningslinjer for oppretting av emner. Vennligst gjør emnetittelen mer beskrivende for tråden, slik at brukerne forstår hva emnet handler om før man klikker på den. En moderator vil måtte stenge tråden om dette ikke blir endret.

 

Rapporter tråden når dette er gjort slik at en moderator kan fjerne denne meldingen.

 

Reaksjoner på moderering skal taes på PM, ikke i tråden.

 

har du ikke andre ting å gjøre en å rette skrivefeil

Lenke til kommentar

Reaksjoner på moderators moderering skal tas på pm, og ikke i tråden. Moderator har i oppgave å opplyse når enkelte tråder går imot retningslinjene, og din tråd går imot retnignslinjene grunnet ementittelen som ikke beskriver problemet, kun at du har et problem!

 

Jeg sliter fortsatt med å forstå problemet ditt, og jeg tror det hele hadde blitt enklere om du hadde postet noen screenshots eller prøvd å gitt en enklere forklaring

Lenke til kommentar

Reaksjoner på moderators moderering skal tas på pm, og ikke i tråden. Moderator har i oppgave å opplyse når enkelte tråder går imot retningslinjene, og din tråd går imot retnignslinjene grunnet ementittelen som ikke beskriver problemet, kun at du har et problem!

 

Jeg sliter fortsatt med å forstå problemet ditt, og jeg tror det hele hadde blitt enklere om du hadde postet noen screenshots eller prøvd å gitt en enklere forklaring

 

 

her e ss

Lenke til kommentar

Emnetittelen er ikke beskrivende nok

 

Bruken av emnefeltet følger ikke våre retningslinjer for oppretting av emner. Vennligst gjør emnetittelen mer beskrivende for tråden, slik at brukerne forstår hva emnet handler om før man klikker på den. En moderator vil måtte stenge tråden om dette ikke blir endret.

 

Rapporter tråden når dette er gjort slik at en moderator kan fjerne denne meldingen.

 

Reaksjoner på moderering skal taes på PM, ikke i tråden.

 

har du ikke andre ting å gjøre en å rette skrivefeil

 

Det er ikke skrivefeil det er snakk om. Du må ha en mer beskrivende emnetittel. Forklar litt av problemet ditt i tittelen..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...