Gå til innhold

Test: Sony Ericsson Vivaz - Stilig HD-mobil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den kom den endelig ja :)

Var skuffende dog, var det jeg var redd for.

Er igjen usikker på hva som blir min neste telefon.

Kjøp deg en HTC Legend eller HTC Desire med Android 2.1 og Sense 3.0 når de kommer nå i begynnelsen av april! Holder meg borte fra Symbian og WM telefoner. Jeg skal ha HTC Desire. :rolleyes:

Endret av Jofa
Lenke til kommentar

Her skurrer det. Her trekker dere plutselig for svakhetene i S60, noe dere ikke har for vane å gjøre når dere tester Nokia.

Du må nok lese testene av Nokias S60 5.th edition en gang til, Da vil du se at de samme svakhetene påpekes der. Nå skal Nokia ha kred for at de faktisk har gjort det mulig med kinetisk skrolling, noe Sony Ericsson ikke i samme grad har gjort.

Lenke til kommentar

Trøste og bære.

La merke til at samme tester hadde gitt Samsung Jet og Omnia HD en sekser.

Og det fikk Ericsson T68 også. Her er det viktig å se på hva som fantes på markedet da disse mobilene ble testet. 16.32.6 hadde ikke gitt Hjallis gull på 10000 i Vancouver. Men Omnia er fremdeles raskere, har større skjerm, bedre batterikapasitet og bedre brukergrensesnitt enn Vivaz.

Lenke til kommentar

Vel, har ikke hatt Omnia HD selv, bare prøvd den litt.

Men når mobil med samme egenskapene kommer i halv størrelse går det da fremover.

Vil ikke si at Omnia HD er i samme klasse som denne en gang, da størrelses forskjellen er såpass stor.

Bli som å teste Fiat Panda og Toyota Hilux mot hverandre.

Slik jeg ser det er dette en uvanlig liten og lommevennlig touch mobil, sam allikevel er fullpakket av features.

Det jeg derimot har hatt er Samsung Jet.

Og når det gjelder denne vet jeg ikke en gang hvor jeg skal begynne.

Søk litt på nettet og se hvor fornøyd folk er med denne :)

Jeg har ikke tatt i Vivaz en gang, så om denne er god er tør jeg ikke uttale meg om. Ble bare skeptisk basert på tidligere omtale av telefon jeg har hatt.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...