Gå til innhold

Satser knallhardt på Bada


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Støtte for Wimp? Hvor får du den informasjonen fra?

 

Det var det min kollega fikk opplyst av Samsung på MWC:

 

Da vi spurte ledelsen i Samsung Europa om det også ville komme tjenester som mobil backup og musikknedlasting, ble vi fortalt at den norske varianten av Wave vil komme med Wimp. Wimp er en musikktjeneste tilsvarende Spotify, der du ved å tegne et abonnement kan spille så mye musikk du vil.

 

...men vi har riktignok ikke forsøkt å få dette bekreftet fra Aspiro som står bak Wimp.

Lenke til kommentar

Ja, hadde vært flott om pressen\media satte fokus på dette. I tester og omtaler kunnde de ta med slike ting som hvor god produsenten er på oppdateringer.

Dette ville tvinge frem bedre opddaterings rutiner.

Jet er ikke en smartmobil. Samsung har lagt ut en rekke oppdateringer til sne modeller med andre OS. Bada finnes foreløpig ikke på noen modell som er i salg, men det er ingen grunn til å tro at Samsung vil gi Bada-modellene kort levetid.

Lenke til kommentar

Nei,jet er ingen smarttelefon, den er faktisk smartere enn smarttelefoner ;)

Jeg fant fort ut at dette ikke stemte for å si det sånn.

Samsung er eleding på oppdateringer, jeg har hatt Jet og I7500 i det siste, samenligner man med oppdateringer på produkter fra feks apple og htc er det ingen tvil om at man har grunn til å føle seg snytt.

På jet var det feks masse svada snakk om at det skulle dukke opp masse nye widgets, jada...

Når det gjelder å få firmware ut til folk er det forum som darkforest etc som sørger for dette.

Nei, rett og slett alt for dårlig!

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...