V. Haugen Skrevet 16. februar 2010 Skrevet 16. februar 2010 Lanseringen gikk ikke helt som planlagt, men Ludo Vinner endte opp som et ganske gunstig abonnement. Les saken her
Mobilen.no Gjest Skrevet 16. februar 2010 Skrevet 16. februar 2010 Vel, ordet "vinner" forbinder jeg med første plass, best altså, her må nok Ludo ta en runde med wikipedia. Men, får håpe noen andre føler press til å følge, uten oppstartsavgift så klart.
V. Haugen Skrevet 16. februar 2010 Forfatter Skrevet 16. februar 2010 Vel, ordet "vinner" forbinder jeg med første plass, best altså, her må nok Ludo ta en runde med wikipedia. Men, får håpe noen andre føler press til å følge, uten oppstartsavgift så klart. Ikke uenig i det, så jeg begrenset meg til å si at Ludo var på vinnersporet. Men med endringene som ble gjort kan det nye Ludo-abonnementet med fordel Vollvik & Norstad sammenlignes med FriHet eller FlexiTalk - henholdsvis Telenors- og NetComs mest populære abonnement... Det kan kanskje vise seg å være et smart trekk?
Anbefalte innlegg