V. Haugen Skrevet 11. februar 2010 Skrevet 11. februar 2010 Den første sniktitten får presse og bransjefolk på Mobile World Congress i neste uke. Les saken her
Mobilen.no Gjest Skrevet 11. februar 2010 Skrevet 11. februar 2010 Kun Opera Mini? Så synd, for jeg har Opera Mobile på min 5800. (Mobile har fordeler framfor Mini.)
Laland Skrevet 11. februar 2010 Skrevet 11. februar 2010 Denne utgaven har server-krympe-funksjonen? At en server laster ned og krymper sider slik at de blir lettere og raskere? I så fall bytter jeg fra Safari på dagen.
Zappy1 Skrevet 12. februar 2010 Skrevet 12. februar 2010 Denne utgaven har server-krympe-funksjonen? At en server laster ned og krymper sider slik at de blir lettere og raskere? I så fall bytter jeg fra Safari på dagen. Ja. Alle versjoner av Opera Mini har det. Hele siden rendres på server og sendet til telefonen din kryptert og ferdig. iPhone burde vel strengt tatt hatt Opera Mobile for å fungere optimalt, men Opera Mini er bedre enn ingenting. Spessielt om den er godt gjennomført, not Opera Mini til Android IKKE er. Men så er det bare en rask og skitten port. Opera Mobile 10 til Android tror jeg virkelig kan bli bra, og kan lett gjøre det bedre enn dagens versjon av den noe slappe Android browseren. Java versjonen av Opera Mini 5 til "alle" telefoner er utrolig bra og da. All ære til Opera for å gjøre gamle mobiler til verdige nettlesere.
Mobilen.no Gjest Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 Prøvde opera på min HTC Magic, og det var den dårligste nettleseren jeg har prøvd. Utrolig tungvint og lite brukervennlig. Anbefaler heller Dolphin browser for android. Om det var en gammel versjon av opera jeg prøvde, eller om en betalversjon er bedre vites ikke, og vil heller aldri bli prøvd; da Dolphin er genialt :-)
Anbefalte innlegg