Gå til innhold

Star trek online, kan ikke velge klingon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rettelse: lvl 6. Grunnen er enkel, de har spart seg arbeidet med å lage to tutorials. I tillegg er klingon-siden mer rettet mot PvP og har dermed forskjellige missions så det jomer etter.

 

Man kan også lage seg en klingon om man vil spille federation, enten ved å velge alien og så faktisk lage en skreddersydd klingon selv, eller så kan man kjøpe muligheten fra C-store for 240 Cryptic points.

Lenke til kommentar

Rettelse: lvl 6. Grunnen er enkel, de har spart seg arbeidet med å lage to tutorials. I tillegg er klingon-siden mer rettet mot PvP og har dermed forskjellige missions så det jomer etter.

 

Man kan også lage seg en klingon om man vil spille federation, enten ved å velge alien og så faktisk lage en skreddersydd klingon selv, eller så kan man kjøpe muligheten fra C-store for 240 Cryptic points.

Du kan ta og gjøre missionen i lvl 4 :)

Slik var det i open beta, og det er sånn nå også.

Lenke til kommentar

Evt ikke. Du har rett i noe, sent i OB så ble missionet gjort tilgjengelig på lvl 5, mens det tidligere hadde vært på lvl 6. Når du fullfører det derimot så er det godt gjort å ikke være lvl 6. Sjekk patch notes og ikke minst manualen om du fortsatt tror du har rett.

Karakteren min fra headstart er level 4 og har klingon siden :)

Lenke til kommentar

Spørsmålet mitt er : Er det noe tess i det hele tatt?

 

De fleste jeg har snakket med har mislikt det pga veldig sen combat og combat-in-space var for det meste bare auto attack, og "bakke" missons er bare en dårlig kopi av SWG.

 

Er det verdt å prøve uten å vøri ST fan? Har ikke prøvd det selv så skeptisk til å bruke penger på det hvis skrekkhistoriene er sanne <_<

Lenke til kommentar

Spørsmålet mitt er : Er det noe tess i det hele tatt?

 

De fleste jeg har snakket med har mislikt det pga veldig sen combat og combat-in-space var for det meste bare auto attack, og "bakke" missons er bare en dårlig kopi av SWG.

 

Er det verdt å prøve uten å vøri ST fan? Har ikke prøvd det selv så skeptisk til å bruke penger på det hvis skrekkhistoriene er sanne <_<

 

 

Må si at jeg lurer på det samme, er det noe tess, hvordan funker det? slik som andre mmo`s ?

kan du drive å farme npc eller materialer får så å lage ting ? eller er det bare oppdrag som kan gjører, så en mer linjær spille historie?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...