Gå til innhold

24 timers lisens for css?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Heisan, eg og nokre vennar skal organisere eit LAN-party på skulen, og vi har pcer i søkk og kav, det einaste vi trenger er spel, sidan CSS er eit spel som mange spelar og slikt så lurte eg på om det går ann å høre med Valve om vi kunne fått rundt 10 24 timers linsener for CSS for ein billeg peng, kanskje og gratis ? :whistle:

Men vi trenger jo og eit strategi spel, og der har vi tenkt på Stonghold Crusader, er det eit anna eit som vi kanskje heller burde ta? Stronghold er jo ikkje akkuratt for nybegynnere, men når eg tenker meg om så er jo ikkje css det heller.

Eg kom og til å tenke på jentene i ungdommskulen, sidan det er dei og skal vere der, er det eit spel som kanskje kunne passa for dei? (Jada... litt diskriminering der ja...) Det kan jo hende dei ikkje er så begeistra over at vi kunn skal spele "gutte-spel" og dei speler heller ikkje så kanskje noko som er litt lett?

Takk

-Eirik

Endret av .*'Eirik'*.
Videoannonse
Annonse
Skrevet

css er jo like nybegynner vennlig som pokemon...RTS kunne jeg anbefalt Starcraft, Warcraft 3, Warhammer 40.000 eller rise of nations. Når det gjelder den valve saken, så kan du eventuelt sende dem en mail og se hva du får som svar anngående 24 timers lisensnøkler. Jeg synest at det i alle fall burde ha gått. Jenter på lan pleier som regel bare være der for å se på, henge med kjæresten eller spille. Eneste spillet jeg kommer på som jenter kunne ha likt er little big planet, men det er jo til ps3. Ellers så har jeg 4 jente venner som bare spiller RPG spill som Dragon Age, Baldurs Gate 2 og Icewind Dale. Og 2 stk spiller faktisk WOW :/

Skrevet (endret)

okay, eg skal sjå litt inpå det med starcraft, warhammer og warcraft :D skal ta å sende ein mail med ein gong angåande css.

btw, kva er epost adressa til valve ? XD

Endret av .*'Eirik'*.
Skrevet

okay, eg skal sjå litt inpå det med starcraft, warhammer og warcraft :D skal ta å sende ein mail med ein gong angåande css.

btw, kva er epost adressa til valve ? XD

En del jenter digger spill som Beejewled etc. (de enkle men avhengighetskapende småspillene). Ellers så liker mange av de jeg kjenner å bare sitte og se på at gutta spiller.. spesielt hvis det er "eventyrspill" som Tomb Raider, Half-life, mass effect etc...

Skrevet

Vil jo også anbefale å spørre på forhånd om noen av dem liker å spille, og hvilke spill de foretrekker. Vil nok være mye lettere for deg å organisere noe da hvis du vet hva de liker.

Har hatt mye artig med Diablo 2 på LAN, kan også anbefale det :)

Skrevet

Vil jo også anbefale å spørre på forhånd om noen av dem liker å spille, og hvilke spill de foretrekker. Vil nok være mye lettere for deg å organisere noe da hvis du vet hva de liker.

Har hatt mye artig med Diablo 2 på LAN, kan også anbefale det :)

Spørre de?? :o æsj... man snakker da ikke med jenter.. :angry:

Har du glemt jentelus? :rolleyes:

okay, eg har no hørt at dei klør etter å få spelt CSS då :p

Jeg har hørt at de begynner å "klø" etter at de ser gutta spille css jeg... B)

:whistle:

Skrevet

Lag en liste med eventuelle spill dere kunne tenke dere på lanet, å så viser dere dem til jentene.

Er de usikker på hvilket spill det er, så hvis dem det på deres egen PC eller en video.

Husk at det er viktig at de også får bestemme, så be de gjerne komme med egne forslag :)

Skrevet

Er det det de på lanet vil ha, så ville det jo vært en god ide å ta de med :) Hvis ikke blir det som oftest spilt forskjellige spill, og lanet blir mer et møte hvor man spiller sosialt alene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...