ez0rt Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 Hey. Bad Company beta er jo startet, og jeg har lyst å ha beta. Tenkte å kjøpe over Steam, ca 410 NOK. Men er det kanskje bedre å få CD i posten? Vist jeg på en måte skulle bli fra stjålet steam ID'en min? Dette har skjedd en gang før med meg. Tips? Forslag? Kom igjen! TUSEN TAKK !
Bulletus Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 Hey. Bad Company beta er jo startet, og jeg har lyst å ha beta. Tenkte å kjøpe over Steam, ca 410 NOK. Men er det kanskje bedre å få CD i posten? Vist jeg på en måte skulle bli fra stjålet steam ID'en min? Dette har skjedd en gang før med meg. Tips? Forslag? Kom igjen! TUSEN TAKK ! Bytt passord en gang i uka og verifiser mail-adressa di ( da kan du få tilbake kontoen din via steam) skal du være rimelig trygg !
ez0rt Skrevet 29. januar 2010 Forfatter Skrevet 29. januar 2010 Ah! Takker;) Men vil du si det er best å kjøpe gjennom steam? Har sykt lyst på beta! Men om det er flere vet jeg ikke da..
precious Skrevet 30. januar 2010 Skrevet 30. januar 2010 Ah! Takker;) Men vil du si det er best å kjøpe gjennom steam? Har sykt lyst på beta! Men om det er flere vet jeg ikke da.. Go for it Eg har cirka 20 spel på steam, og så lenge eg har hatt steam har alt fungert bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå