Gå til innhold

Test: Nokia 3720 - Pinglete friluftsmobil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

IP-54 sertifisering betyr vel at den skal tåle vannsprut, og ik å ligge under vann! Er det ik? Så å teste mobilen ved å legge den under vann blir litt feil kansje? Dette skal jo vere handtverkermobilen og for friluftsfolk så den trenger ik alle finesser og dill. Syns 3720 er en enkel, billig og holdbar mobil! Akkurat det den skal vere. Om vi ser på Nokia sin 5500 var det vel en litt større bom etter mi meining. Å bruke s60 menysystem på den var et stort nedtrekk for mange, så 3720 var egentli et friskt pust i et marked med litt for få modeller som tåler en støkk!

Lenke til kommentar

IP-54 sertifisering betyr vel at den skal tåle vannsprut, og ik å ligge under vann! Er det ik? Så å teste mobilen ved å legge den under vann blir litt feil kansje? Dette skal jo vere handtverkermobilen og for friluftsfolk så den trenger ik alle finesser og dill. Syns 3720 er en enkel, billig og holdbar mobil! Akkurat det den skal vere. Om vi ser på Nokia sin 5500 var det vel en litt større bom etter mi meining. Å bruke s60 menysystem på den var et stort nedtrekk for mange, så 3720 var egentli et friskt pust i et marked med litt for få modeller som tåler en støkk!

Enig reagerte på dette, denne mobilen har da aldri vært markedsført som vanntett..?

 

men sprutsikker, dvs tåler bruk i regn osv.

Lenke til kommentar

Jeg er helt enig i resultatet, dette er en dårlig telefon som i tillegg er dyr. Alle håndtverkere og landbruksarbeidere blir bløte i buksa bare de ser noe som er IP sertifisert, og tror "dette er noe jeg trenger!" Ha heller en bra telefon på privaten, og en 1208 når du drar i møkka, isteden for å prøve en slik søkt kombinasjon. Flere av oss har 5140 og 5140i friskt i minnet.

 

Men du verden så mye nips Mr Schwang har hjemme. På alle testene så er det noe dukker, eller piassavadekorasjoner av ymse slag.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Denne testen ble bare patetisk, dere vet jo ikke engang hva IP54 står for... hahaha...

 

Og hvorfor skal dere trekke den for ditt og datt, dårlig på musikk osv... det er da for pokker ikke en telefon som henvender seg spesielt de med musikksmak, noe dere tydeligvis ikke fatter...at den faktisk kan spille av musikk, må heller sees på som en ekstra greie på denne telefonen....

 

Pga at det er så lite norske mobilsider som det er noe greie på, så kråler jeg igjennom det meste, men det slår meg hver gang jeg er inne på Mobilen hvor bakgårdsaktig og dårlig sidene deres ser ut....

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
  • 1 måned senere...
×
×
  • Opprett ny...