Lakus Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Etter oppdateringen til Firefox 3,6 savner jeg muligheten til å kunne samle RSS feedene mine i en enkelt knapp som samler dem alle i ett enkelt vindu. Nå dukker alle opp i bokmerkelinjen (1) som jeg egentlig ikke vil ha der. Leter derfor etter en plugin som kan samle dem i en drop-down meny slik som med AdBlock Plus ikonet (2). Bilde 1: Bilde 2: Bilde 3: Altså: En Addon som samler RSS adressene i bokmerkelinjen fra bilde 1 i en drop-down meny som i bilde 2 som viser adressene på samme måte som bilde 3. Eksisterer noe slikt?
Star_InnleggNO Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 (endret) Etter oppdateringen til Firefox 3,6 savner jeg muligheten til å kunne samle RSS feedene mine i en enkelt knapp som samler dem alle i ett enkelt vindu. Nå dukker alle opp i bokmerkelinjen (1) som jeg egentlig ikke vil ha der. Leter derfor etter en plugin som kan samle dem i en drop-down meny slik som med AdBlock Plus ikonet (2). Bilde 1: Bilde 2: Bilde 3: Altså: En Addon som samler RSS adressene i bokmerkelinjen fra bilde 1 i en drop-down meny som i bilde 2 som viser adressene på samme måte som bilde 3. Eksisterer noe slikt? Hei jeg bruker ikke FF men tror jeg fant det https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/77 hvis ikke så har de ikke oppdatert den for FF ver 3.6 ennå Endret 27. januar 2010 av Stjerne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå