Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Støtter HKet mitt x64??


Anbefalte innlegg

Det er under oppstart så kommer det en error melding

 

Kan det tenkes at en hardware del har streiket helt uavhengig av operativsystemet ditt? Altså at f.eks en minne-brikke har blitt ødelagt helt tilfeldig samtidig som du oppgraderte windows?

 

Speaking of which; Gå i BIOS før windows starter opp og sjekk hvilken volt minnebrikkene dine kjører på.

Endret av Vaine
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Først av alt; Du er klar over at 32 bits operativsystem støtter 4 GB? Det er 4 GB som er grensen.

 

Jeg skjønner ikke hva gamere skal med mer enn 4 GB uansett.

 

Det er "grensen" ja, men man får uansett ikke utnytta mer en 3GB har jeg nå funnet ut av. Fortsatt intet hell :(

 

Ja har hørt at 1 GB går til å kjøre Vista med bakgrunnsprogrammene.

Hvis du installerer Service Pack 1 vil Vista vise 4 GB RAM.

Lenke til kommentar

Hvis du trenger hjelp så er det en ide og si hva det er som står i feil meldingen.

 

Noen grunner jeg kan tenkte meg til att du ikke får startet er:

 

Intel Virtualization Technology er slåd av i bios.

Gammel bios.

Piratkopi av windows

Lenke til kommentar

Først av alt; Du er klar over at 32 bits operativsystem støtter 4 GB? Det er 4 GB som er grensen.

 

Jeg skjønner ikke hva gamere skal med mer enn 4 GB uansett.

 

Det er "grensen" ja, men man får uansett ikke utnytta mer en 3GB har jeg nå funnet ut av. Fortsatt intet hell :(

 

Ja har hørt at 1 GB går til å kjøre Vista med bakgrunnsprogrammene.

Hvis du installerer Service Pack 1 vil Vista vise 4 GB RAM.

 

Den bruker kun 3gb fordi grafikk kortet ditt har 1gb minne. da blir 4 til sammen :)

Lenke til kommentar

Hvis du trenger hjelp så er det en ide og si hva det er som står i feil meldingen. Noen grunner jeg kan tenkte meg til att du ikke får startet er:Intel Virtualization Technology er slåd av i bios.Gammel bios.Piratkopi av windows

 

Alt som står er "Error loading operating system, press Ctrl+Alt+Del to restart"

 

Først av alt; Du er klar over at 32 bits operativsystem støtter 4 GB? Det er 4 GB som er grensen.Jeg skjønner ikke hva gamere skal med mer enn 4 GB uansett.
Det er "grensen" ja, men man får uansett ikke utnytta mer en 3GB har jeg nå funnet ut av. Fortsatt intet hell :(
Ja har hørt at 1 GB går til å kjøre Vista med bakgrunnsprogrammene. Hvis du installerer Service Pack 1 vil Vista vise 4 GB RAM.
Den bruker kun 3gb fordi grafikk kortet ditt har 1gb minne. da blir 4 til sammen :)

 

Men GPUen min har bare 512mb.

Endret av Craxdm
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...