Gå til innhold

avinstallering av spill


iqmannen

Anbefalte innlegg

Ringte xbox support uten å bli særlig klokere. Har en xbox elite med 120 giga harddisk. Har blitt noen spill installert etterhvert. Dersom jeg avinstallerer ett spill mister jeg da save games og rekorder og lignende.

 

Lurer forøvrig på om det er mulig å sette inn en større harddisk. Maskinen min er ikke modifisert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er bare selve spillet som slettes, ikke savegames og lignende.

 

Jeg vet ikke om 250-gb harddisken selges separat, men det er ikke noe i veien for å kjøpe en 120 gb hdd ekstra og bruke den - det eneste problemet er vel da at du må laste ned profilen din for hver gang du bytter disk så vidt jeg vet.

Lenke til kommentar

Hvis du har et minnekort i tillegg til HDDen kan du gjøre som AltF4 sier, men bare ha spillerprofilen på minnekortet. Dermed kan du fritt bytte harddisk uten at spillerprofilen blir påvirket.

 

Jeg har min profil på minnekort, og kan ta med meg dette hvis jeg skal besøke noen som har Xbox360, så jeg kan spille med min egen profil overalt.

 

Å laste ned spillerprofilen har jeg prøvd én gang, og det tok så lang tid at jeg bare avbrøt prosessen.

 

Hvis du går inn i Memory Settings og finner spillet du vil slette under Games der, vil du se at Installed Game står som en egen save. Save Games og andre ting ligger for seg selv. Rart ikke xbox support vet dette..

Endret av This is David
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...