Gå til innhold

Vestlig Final Fantasy XIII ferdig (X360, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bevegelsene er helt sykronisert med det engelske språket..

 

Så det han egentlig sier er at de faktisk har gjort jobben sin på oversettelsen i forhold til de tidligere spillene som hadde voice-acting, og dette er altså en forbedring i forhold til originalen? Akkurat ja!

 

*Snurt for at vi må vente så lenge* :p

Lenke til kommentar

Fremdeles ikke bekrefta/avkrefta om det blir mulig å spille med japanske stemmer og engelsk teksting? Så den nye traileren med engelske stemmer og musikk og kan ikke si at jeg var veldig imponert. Over gjennomsnittet ja, men for meg er litt av opplevelsen med å spille jrpg'er og oppleve japansk spill-kultur og ser på stemmene som en stor del av det.

Endret av Kuma
Lenke til kommentar

Fremdeles ikke bekrefta/avkrefta om det blir mulig å spille med japanske stemmer og engelsk teksting? Så den nye traileren med engelske stemmer og musikk og kan ikke si at jeg var veldig imponert. Over gjennomsnittet ja, men for meg er litt av opplevelsen med å spille jrpg'er og oppleve japansk spill-kultur og ser på stemmene som en stor del av det.

 

Mener at jeg hørte tidligere at de ikke fikk plass til japansk lydspor på 360 versjonen, dermed måtte de droppe det fra ps3 versjonen også pga det står i kontrakten at de skal være like. Når det gjelder det gjelder Final Fantasy Versus XIII som er PS3 ekslusivt så vet jeg ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...