Gå til innhold

Endelig en oppdatering til N900


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det skinner jo ganske tydelig igjennom hva redaksjonen synes om tlf. Dette er en minipc og ikke en tlf så det blir feil å klage på at det ikke går an å skrive sms med en hånd. Det er positivt hvis man kan det, men ikke negativt hvis man ikke kan det :) Hvis det snart kommer en liten pc fra feks acer hvor man kan putte inn simkort så håper jeg redaksjonen klager på at det ikke går an å skrive sms med 1 hånd, hehe.

Lenke til kommentar

haha dere venter med å skrive test av n900 til den er blitt oppdatert etter release mens xperia x2 som dere har fått i prerelease utgave den kjører dere på med før den er lansert?

Hei!

 

Vi fikk Xperia X2 til test med det som angivelig skulle være release firmware. Det er hardwaren (ikke norske taster ennå) som er pre release på denne modellen.

 

Vi har også omtalt N900s svakheter i nåværende utgave.

Lenke til kommentar

Det skinner jo ganske tydelig igjennom hva redaksjonen synes om tlf. Dette er en minipc og ikke en tlf så det blir feil å klage på at det ikke går an å skrive sms med en hånd. Det er positivt hvis man kan det, men ikke negativt hvis man ikke kan det :) Hvis det snart kommer en liten pc fra feks acer hvor man kan putte inn simkort så håper jeg redaksjonen klager på at det ikke går an å skrive sms med 1 hånd, hehe.

Skinner det igjennom? Jeg bruker N900 nesten daglig og er godt fornøyd. Men det betyr ikke at jeg ikke kan se at den er umoden. Svært lovende, men ennå ikke ferdig utviklet.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...