Gå til innhold

Anbefalte innlegg

ja, den la jeg også merke til. Hvem vil vel ha UAV når man kjøre en sånn liten luring i stedet. En annen ting jeg lurer på er forskjellen på Chopper Gunner og Gunship. Gunship er noe man kaller både kamphelikoptere og fly. Er det snakk om noe lignende AC-130 eller det slik at man kan styre sitt eget helikopter? Noen som vet?

 

Gunship er et helikopter du kontrollerer helt selv, med raketter og minigun. Chopper gunner, er bare en minigun på siden av helikopteret.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://www.youtube.com/watch?v=U8GN8WwzrHs&feature=recentlik

 

Herregud. Snakk om å ødelegge en hel klasse. GG Treyarch.

Eneste jeg ser i den videon er at personen som spiller presser på avtrekkeren når siktet er utenfor den andre spilleren gang på gang. Dette syntes jeg så bra ut. Nå er det ikke bare trykke scope, bang død før scopet kommer opp. Mye, Mye bedre!!!. Takke treyarch!. Den fyren der hadde ikke daua hadde han bare dratt opp sidearm å knerta de. Som man skal når man er sniper og folk er oppe i trynet på deg.

Endret av Keylar
Lenke til kommentar

 

Nå er det ikke bare trykke scope, bang død før scopet kommer opp.

 

Når er scopet ikke oppe når han skyter?

 

Hvis du ikke ser at dette er en gamebreaker for hele sniperklassen har du tydeligvis aldri prøvd sniper i et FPS.

 

Sniper i generelle fps er ikke lik det Infinity ward har portrettert det som; en klasse som løper rundt med en .50 kaliber å popper folk med rifla før siktet i det hele tatt kommer opp. Den synsinga om at jeg aldri har pøvd sniper i fps kan du bare spare meg for. Jeg ser ikke noe galt med det som er visst i videon, han kunne lett bare ha skiftet til sidearm på de øyeblikka hvor folk var så nærme, eller er sidearmen bare der for å se pen ut i beltet?. Bruke det man har til rådighet for å vinne?, Uhørt!.

 

Spørsmålet er vel heller hvorfor de fant ut at det å legge til en lang-distanse klasse i en spill serie hvor brettene er såpass små og perfekte for CQB var en spesielt god ide.

Endret av Keylar
Lenke til kommentar

 

Sniper i generelle fps er ikke lik det Infinity ward har portrettert det som; en klasse som løper rundt med en .50 kaliber å popper folk med rifla før siktet i det hele tatt kommer opp. Den synsinga om at jeg aldri har pøvd sniper i fps kan du bare spare meg for. Jeg ser ikke noe galt med det som er visst i videon, han kunne lett bare ha skiftet til sidearm på de øyeblikka hvor folk var så nærme, eller er sidearmen bare der for å se pen ut i beltet?. Bruke det man har til rådighet for å vinne?, Uhørt!.

 

 

Synsingen min er jo relativt bra da du fortsetter å komme med vas om at de skyter før siktet er kommet opp. Jeg spør igjen: Når var siktet hans ikke kommet opp på skjermen da han fyrte av skuddet sitt? At du ikke ser siktet hans på din skjerm i et killcam i MW2 er et resultat av lag. Selvfølgelig er du som spiller på PC ikke vant til dette da dere oftest har dedikerte servere, men slik var det nå ikke med MW2.

Forøvrig har alle de største FPS som har kommet de siste årene quickscoping. CS, CoD2, CoD4, W@W, BC,BC2. At IW gjorde ting alt for lett med SoH Pro er det vel ingen som benekter, men at Treyarch gjør et presisjonsvåpen om til et glorifisert balltre er langtifra en god løsning. Spesielt idiotisk blir dette når alle automatvåpen i CoD serien har fantastisk presisjon uansett range, og rekyl lik en vannpistol.

 

Jeg ser ikke noe galt med det som er visst i videon, han kunne lett bare ha skiftet til sidearm på de øyeblikka hvor folk var så nærme, eller er sidearmen bare der for å se pen ut i beltet?. Bruke det man har til rådighet for å vinne?, Uhørt!.

 

Du forstår tydeligvis ikke problemet. Selvfølgelig skifter man til sidearm om folk er for nære. Hvis du tror quickscoping bare dreier seg om å skyte folk på 1m hold burde du undersøke emnet nærmere. Problemet er hva dette gjør for sniperklassen som helhet. Du kan ikke lenger ligge på en plass og speide ned en gate for så å zoome inn når en mann løper over. Takket være endringene til TA vil fienden være over gate og mest sannsynelig rett bak deg med kniven før du kan skyte et skudd som havner der siktet er.

Nå må du ligge med hode trødd ned i scopet til enhver tid for å kunne bruke den. og med intensiteten i gameplayet i CoD, samt små brett hvor du kan flankes over alt vil du nå være sjanseløs med en sniperrifle i hendene.

 

Spørsmålet er vel heller hvorfor de fant ut at det å legge til en lang-distanse klasse i en spill serie hvor brettene er såpass små og perfekte for CQB var en spesielt god ide.

Dette har de jo effektivt fikset nå, da det ikke finnes en eneste god grunn til å bruke sniperklasse.

 

 

 

 

Edit:

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar

Har hørt at SP også lagger, så jeg tror det er nå med spillet, ikke serverne eller oppkoblingen.

 

Å, etter å ha prøvd spillet å snipet vil jeg bare si at jeg ikke la veldig merke til nerfingen av quickscoping. Har aldri vært en quickscoper, men er ikke verdens tregeste og det fungerte greit sånn som det er nå :)

Endret av Big h3aD
Lenke til kommentar

Iriterende med spill som MÅ innstalleres gjennom steam.

Sitter her med en Cod:BO DVD på hele 7,38 GB men spillet vil ikke innstaleres.

Står bare "validating files" og "preparing to launch" mens steam prøver å laste ned HELE dritten istedenfor å innstallere rett fra DVDen. :(

 

Edit:

Fikk det til nå. Sletta alt, tok en restart og prøvde på nytt. Nå innstalleres det fra disken endelig.

Endret av Luremus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...