Gå til innhold

Battleground europe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen av dere har kanskje hørt om det før, andre er muligens helt uviten om det.

Battleground Europe er et gigantisk ww2MMO spill hvor man må jobbe i lag for å i det hele tatt komme noen vei.

Spillet eller kampanien går over flere uker, hvor begge lag slost for å avansere linjene sine øst eller vest.

Kartet som er over nordvest Frankrike og Belgia har flere hundre byer som man må ta hus for hus og gate for gate.

Panservogner,fly,båter og kanoner kan brukes, også flere typer infanteri våpen finnes.

Spillere på toppen velger strategiske mål, menst du som en fotsoldat/pilot/komandør må sammarbeide med andre for å utmatte den fientlige brigaden i byen, for så å ta nøkkelpunkt rundt om i gatene.

Noen av slagene kan vare i flere dager, andre er over på få minutter.

Utvikler av spillet er CRS.

Nettsted er http://www.battlegroundeurope.com/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har spilt dette før, det virket som et spill lagd for meg. Virket egentlig som en våt drøm. Men fy faen å komplisert det er! du må virkelig sette deg inn i dette spillet for å få noe særlig ut av det.

Skrevet

Har spilt dette før, det virket som et spill lagd for meg. Virket egentlig som en våt drøm. Men fy faen å komplisert det er! du må virkelig sette deg inn i dette spillet for å få noe særlig ut av det.

Spillet er krevende ja, men det er utrolig digg å spille sammen med andre. Og nå har vi en squad på gang med egen kanal som vi prater norsk på hele tiden.

Prøv det igjen bobbylove. se etter westwild eller saether

Skrevet

Frister litt å prøve igjen men får vente til jeg har penger til overs så jeg kan kjøpe meg en joystick og noen mnder subscription.

Eg bruker kun keyborad og mus til å spille. da skal det sies at eg flyr ikke aldri fått det til og syns det går for mye tid før det skjer noe rundt meg.

i morgen starter det en ny Kampanje.

Skrevet

Hvor lang tid pleier det å gå fra spawn til du møter på en fiende? Husker jeg spilte noen timer å endte med å drepe 2 stk fordi jeg plutselig møtte dem i et hus, men utenom det skjedde det ikke stort.

Skrevet (endret)

JA alle venter på 1.31. Demo videoene viser at det vil endre spillet mye, mtp grafikk og "ekthet" i hvordan en ser en fiende gå i bakken. Vel skal vi være realistiske så snakker vi vel noen månder enda før den er klar. de som har spilt dette spillet vet hva DOC ( storsjef CRS) har ikke de samme tidregningene som vi andre har når et kvarter blir 2 timer osv.

Vel det varierer hvor fort du kommer over action. En tid tilbake så etablerte de EWS/AWS Early waring system/air warning system. det vil si at når en ser på kartet kan en finne action med engang. JA en kan til og med oppleve å møte fienden 10 sec etter en spawner inn enkelte ganger. Så en finner fortere atcion i dag enn tidligere.

Video skulle gjerne gjort det men eg kan få noen linker opp hit med battles som har vert. har ikke filmingsprogram selv.

Skulle du logge på og velger Axis sett på CH 92 under custum og si hei der finner du oss i vår lille norske squad.

Endret av Westwild
Skrevet (endret)

Jeg åpnet en 14 dagers trial med en ny konto i stad. Axis å faktisk, så det er fint!Går under navnet SvenHazel nå.

Klarer ikke joine den channelen din da men.

Endret av BobbyLove
Skrevet (endret)

Jeg åpnet en 14 dagers trial med en ny konto i stad. Axis å faktisk, så det er fint!Går under navnet SvenHazel nå.

Klarer ikke joine den channelen din da men.

skriv .friend westwild, da legger du meg til på venne listen din.

.who westwild ser du om eg er online eller ikke er eg online ser du hvilken brigade eg er i :)

Ser deg snart online når bare server er klar for Kampanje 58

og du skriver bare 92 i en ledig F knapp F.eks F3

Endret av Westwild
Skrevet

Da har jeg spilt endel timer med West, saether etc å fy det var gøy :) Hvis du har litt interesse for spillet så burde du spille med de gutta så de kan lære de tingene med en gang. Blir så mye mer gøy å ikke så vanskelig!

Skrevet

Det var godt å høre. å spille sammen gjør spillet enklere å forstå og mestre. Det er alikevel veldig komplekst spill som gjør at det er mye å lære.

HAdde det gøy i går og vi er stort set midt i smør øye når det gjeldet action i spillet.

Håper du blir værende i spillet og hos oss svenhazel(bobbylove)

• 2 uker senere...
Gjest Slettet-Z3pP64ap
Skrevet

Har spilt dette i 3 år nå å koser meg fremdeles, imens jeg venter på 1.31!

Du er her ja Westwild^^ på tide at noen laget et norsk squad!

Jeg må jo bli med i gjengen jeg også, men driver å flytter til england så kanskje jeg kommer inn etter 1.31 =)

PvtMaloo

PS! Detta er kjempe gøy folkens! sitte i M10'en eller Stug'en din å jakte på panservogner i flere timer om gangen, mens du får jagerbomber støtte og AAA sporlys flyr overalt i himmelen. Rått spill

Skrevet

Har spilt dette i 3 år nå å koser meg fremdeles, imens jeg venter på 1.31!

Du er her ja Westwild^^ på tide at noen laget et norsk squad!

Jeg må jo bli med i gjengen jeg også, men driver å flytter til england så kanskje jeg kommer inn etter 1.31 =)

PvtMaloo

PS! Detta er kjempe gøy folkens! sitte i M10'en eller Stug'en din å jakte på panservogner i flere timer om gangen, mens du får jagerbomber støtte og AAA sporlys flyr overalt i himmelen. Rått spill

Det fine med spillet er at alle vil finne sin greie! Pvtmaloo har sett deg i spillet. Det morsomme er at en ikke alltid vet hvem som er norsk og hvem som er foreksempel fra USA i dette spillet.

Lykke til med flyttingen!

Da har jeg startet trial og. Dere var Axis? Da prøver jeg og finne dere når det er ferdig lastet ned. Blir neppe idag. Mest sannsynlig imorra.

jaja Boco du fant meg i går og jammen meg så skjøt du et skudd og tok han som fikk meg:) Det ble mer action der rett etter du gikk.

Snakkes i dag/kveld.

ikke forvent like god uttelling på skuddene hver gang :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...