75192 Skrevet i går, 16:54 Skrevet i går, 16:54 Ned på havna greide bestile varer samtidlig fra oda å meny dag fy flate gubben sliten nå.😥😥 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden 75192 er nede på havnen og vi håper at du har en fin og god kveld.🥰🥰
N-4K0 Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Cia er nede på havnen hvor der foregår meget, og @Sviskepott må jeg takke, for Eders lettende opplysning om at jeg ikke synker så dypt som jeg fryktet, takk skal De ha 🤗 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden N-4K0 er nede på havnen og vi håper det samme for eder. 1
N-4K0 Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Cia er nede på havnen og blir opplyst om at jeg har gått til innkjøp av bacon i kveld, til nedsatt pris, jeg tenker at muligens have bacon og stekte egg nu på lørdag den dag 😋 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden N-4K0 er nede på havnen og får vite at vi akkurat har spist vår Egg&Baconfrokost og drukket frisk og god Appelsinjuice til.🍳🍳🍳🍳🥓🥓🥓🥓🍊🍊😋😋 1
Sviskepott Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Nede på havnen blir jeg veldig opprømt over alle som har bestilt eller skal handle godsaker i dag og C&C er intet unntak, for de liker å bevilge seg alt godt og nå er det helg også og DA er det eneste grunnen en trenger. Egentlig. Jeg skal ha iskrem i dag, for min tann som ikke er der lengre oppfører seg optimalt, så da fortjener den også en is. Jeg er nemlig superglad i iskrem. 1
N-4K0 Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Pott er nede på havnen og fantaserer om godsaker å nyte nu i helgen, og jeg siger ønsk Dem selv velbekomme 1
Sviskepott Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Her nede på havna ønsker jeg meg selv alt godt på @N-4K0`s oppfordring og jeg ser at det var en god idè! 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Sviskepott er nede på havnen og vi har baket Lussekatter i dag.🥐🥐👨🍳👩🍳🥰🥰
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå