MR SPEED Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): MR SPEED er nede på havnen og vi liker at du kommer her.♥️♥️ Ned på havna MR SPEED 💋💋💋💋 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden N-4K0 er nede på havnen og vi ser at du også har registrert kliningen til SPEEDY.😉😉
Sviskepott Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Nede på havna kan jeg se N-4 og jeg tror at folk er forvirrede nå, for jeg ser kling lefse og det er det som menes her. 1
N-4K0 Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Pott er nede på havna og snakker om kling-lefse, som jeg aldri har hørt om. 1
MR SPEED Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden (endret) Ned på havna vil bestille en et smalahove til vær som ikke har smakt å tagger @N-4K0 @Sviskepott @Maskinfører @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @SprengeMobil @TheDarkSycamore - SCMvet ikke om du har smakt det da du velger selv om du trykker ikke trykker 😀😀 Smalahove Endret 9 timer siden av MR SPEED 1 2
Maskinfører Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden MR SPEED skrev (52 minutter siden): Ned på havna vil bestille en et smalahove til vær som ikke har smakt å tagger @N-4K0 @Sviskepott @Maskinfører @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @SprengeMobil @TheDarkSycamore - SCMvet ikke om du har smakt det da du velger selv om du trykker ikke trykker 😀😀 Smalahove Avkappa Sauehode ja 😀 eter itte sånt 😀 1 1
MR SPEED Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden (endret) Maskinfører skrev (3 minutter siden): Avkappa Sauehode ja 😀 eter itte sånt 😀 først (ned på havna) etter der 😀 eter itte sånt 😀 Endret 8 timer siden av MR SPEED 2
Maskinfører Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden MR SPEED skrev (Akkurat nå): først (ned på havna) etter der 😀 eter itte sånt 😀 Ja stemmer det 😀 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Maskinfører er nede på havnen, og vi er glade for å få besøk av deg her.🥰🥰
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden N-4K0 er nede på havnen og ser at SPEEDY hoppet over oss, men det synes vi ikke gjør noe.😉😉
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå