Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. juni Skrevet 23. juni Sviskepott er nede på havnen og du er alltid velkommen her på havnecafeen vår, og vi disker alltid opp med noe godt.🥰🥰 1
MR SPEED Skrevet 23. juni Skrevet 23. juni Spist salat ålita go hvil dere ha @Sviskepott @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. juni Skrevet 23. juni MR SPEED er nede på havnen, og vi ønsker deg velkommen her ignen.♥️♥️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. juni Skrevet 23. juni MR SPEED er nede på havnen, og vi liker å ha besøk av deg. Men du glemte å skrive nede på havnen.🥰🥰
MR SPEED Skrevet 23. juni Skrevet 23. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): MR SPEED er nede på havnen, og vi liker å ha besøk av deg. Men du glemte å skrive nede på havnen.🥰🥰 Takk ned på havna den dårlige hukommelsen min 😡😡😡😡😡 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. juni Skrevet 23. juni MR SPEED er nede på havnen og vi har savnet deg her.♥️♥️
Sviskepott Skrevet 24. juni Skrevet 24. juni Nede på havna har C&C OG meg savnet flere hyggelige folk ei tid. Godt å se ham. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. juni Skrevet 24. juni Sviskepott er nede på havnen og vi er helt enige med deg.🥰🥰
Sviskepott Skrevet 27. juni Skrevet 27. juni Her nede på havna sitter jeg med de enige @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) og vi nikker og smiler. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. juni Skrevet 27. juni Sviskepott er nede på havnen, og vi liker å få sommerbesøk av deg her på havnecafeen vår.🥰🥰 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. juni Skrevet 27. juni MR SPEED er nede på havnen og besøker oss, og da blir vi glade.♥️♥️
Sviskepott Skrevet 29. juni Skrevet 29. juni C & C har laget lapskaus som de selger fra en stor bod her nede på havna og jatakk, jeg vil gjerne kjøpe. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. juni Skrevet 29. juni Sviskepott er nede på havnen og vi serverer deg lapskaus på havnecafeen vår.🥣🥣🍲🍲😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 12:02 Skrevet lørdag kl 12:02 MR SPEED er nede på havnen og får vite at vi er varme og slitne nå.🥵🥵
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 18:07 Skrevet lørdag kl 18:07 MR SPEED er nede på havnen og kommer med musikk til oss, det elsker vi.♥️♥️♥️♥️
MR SPEED Skrevet lørdag kl 20:21 Skrevet lørdag kl 20:21 Ned på havna jeg elsker cc ikke tenk koffert nå da 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå