Entern Skrevet 5. november 2023 Skrevet 5. november 2023 Cassidy Tvillingene er nede på havna og Entern forteller dem at velkomstsangen deres er veldig fin😊😊 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. november 2023 Skrevet 5. november 2023 Entern er nede på havnen og får høre at Cassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier for det.🙇♂️🙇♀️ 1
Entern Skrevet 5. november 2023 Skrevet 5. november 2023 Cassidy Tvillingene er nede på havna og takker og bukker og neier mens Entern lager nattmat til dem 😀😀 1 2
SprengeMobil Skrevet 5. november 2023 Skrevet 5. november 2023 Entern er nede på havna for å lage nattmat til Ciaran og Ciara, og meg selvfølgelig! 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. november 2023 Skrevet 5. november 2023 SprengeMobil er nede på havnen og spiser nattmat sammen med Entern og Cassidy Tvillingene. 1
SprengeMobil Skrevet 5. november 2023 Skrevet 5. november 2023 Ciaran og Ciara er nede på havna og spiser nattmat sammen med meg og Entern. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. november 2023 Skrevet 5. november 2023 SprengeMobil er nede på havnen og får vite av Cassidy Tvillingene, at McDonalds har åpnet en restaurant nede på nettopp denne havnen.🍔🍔🍟🍟🥤🥤 1
SprengeMobil Skrevet 6. november 2023 Skrevet 6. november 2023 Ciaran og Ciara er nede på havna for å ha gitt meg beskjed om at McDonalds har etablert seg nede på denne havnen. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. november 2023 Skrevet 6. november 2023 SprengeMobil er nede på havnen og inviterer Cassidy Tvillingene med på McDonalds.🥰🥰 1
SprengeMobil Skrevet 6. november 2023 Skrevet 6. november 2023 Ciaran og Ciara er nede på havna for å ha blitt invitert inn på McDonalds av meg. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. november 2023 Skrevet 6. november 2023 SprengeMobil er nede på havnen og spiser på McDonalds sammen med Cassidy Tvillingene. 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. november 2023 Skrevet 6. november 2023 N-4K0 er nede på havnen og gir råd til, og får råd av Cassidy Tvillingene om burgerering. 1
Entern Skrevet 6. november 2023 Skrevet 6. november 2023 Cassidy Tvillingene er nede på havna og koser seg med burgere og brus i ly for regnet 🍔🍔🥤🥤☔️☔️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. november 2023 Skrevet 6. november 2023 Entern er nede på havnen og spiser varme burgere sammen med Cassidy Tvillingene siden det er overskyet og 1 varmegrad her nå.♨️♨️🍔🍔 1 1
Sviskepott Skrevet 7. november 2023 Skrevet 7. november 2023 Tvillingene liker seg i litt kaldt rufsevær så lenge de får god og varm mat laget av folk som kan det. 2
Entern Skrevet 7. november 2023 Skrevet 7. november 2023 Sviskepott er nede på havna og koser seg med varme burgere i ruskeværet sammen med Cassidy Tvillingene og Entern🍔🍔🍔🍔😀😀😀😀 2
Sviskepott Skrevet 7. november 2023 Skrevet 7. november 2023 (endret) Det er den beste nede på havna-aktiviteten jeg har hørt i hele dag, så Entern og hans venner skal ha takk for godt samvær og nydelig mat. 🥘 Endret 7. november 2023 av Sviskepott 2
Entern Skrevet 7. november 2023 Skrevet 7. november 2023 @Sviskepott er nede på havna og slapper skikkelig av mett og fornøyd etter å ha spist hamburgere sammen med Entern og Cassidy Tvillingene 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. november 2023 Skrevet 7. november 2023 Entern er nede på havnen og koser seg med burgere sammen med Sviskepott og Cassidy Tvillingene.🍔🍔🍟🍟🥤🥤 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå