Gå til innhold

Spill-lore


Anbefalte innlegg

 

 

Men hvem er det du mener har mindre hjerneaktivitet og problemer med oppmerksomhet? De som liker dype historier, eller de som foretrekker overfladiske spillhistorier?

 

De som kun liker overfladiske spillhistorier og klager om det blir for mye tekst. Det finnes de som liker både, og det går helt greit.

Endret av Joakim Crichton
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er det vel Salvatore som er mest pop når det gjelder "Forgotten Realms"... og han er en elendig forfatter IMHO.

 

Ikke helt enig. Han har en varierende formkurve, og det blir ofte litt forutsigbart. Men nå nenvte jeg ikke Salvatore spesiellt. Ed Greenwood burde nevnes. Det er bare Salvatore som er mest poppis.

Endret av Sesseth
Lenke til kommentar

Greenwood var vel fyren som fant opp Forgotten Realms-settingen?

Han gjorde i såfall ganske grundig arbeide.

 

Nei, misliker Salvatore fordi han er/var veldig forutsigbar. Men skal si til hans forsvar at det er rimelig mange år (ca 8 eller 9 bøker i følge Wikipedia) siden jeg leste noe av han, så det er godt mulig han har blitt bedre.

 

Uansett, jeg leser Warhammer 40K-bøker og synes de er kjempefestlige, så en skal ikke ta alt jeg sier for god fisk.

 

BTW: Når det gjelder bakgrunnshistorie og lore i spill, så må man nesten nevne Ultima-serien, hjertebarnet til gale Lord British.

Endret av Miles Teg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...