Gå til innhold

sx1, hva er det som er så bra med den?!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har fortsatt troen på august, i allefall i Tyskland.

 

Spill/software-utviklere får trolig SX1 neste uke.

 

Molna, jeg vurderer selv å kjøpe enten 6600 eller sx1, men det eneste som holder meg igjen på 6600 er at den har symbian os 7.0s mens sx1 har "gamle" 6.1...

Har dette mye å si?

Går det ann å oppgradere 6.1 til 7.0s?

Og dessuten bruker 6600 series 60 2.0.

 

Og tror du det er sannsynlig at sx1 kommer til å koste 4500kr?

Hvilken skal jeg velge?

 

Forresten molna, helt tilbake i mai, sa jeg ikke at sx1 kom til å bli forsinket til august/september? :p

Lenke til kommentar

og hvis dere blar lenger ned på denne siden ser dere mange gode bilder av sx1:

 

http://www.mobile-review.com/forum2/showth...hp?threadid=687

 

På det ene bildet hvor det er bilde av "picture editor", det er egentlig et program som heter "image plus" og det finnes til 3650/7650 (har det selv) og det er et utrolig bra program.

Det ser ut som om siemens har valgt å la mange av de beste programmene som er laget for 3650/7650 følge med sx1, og det er virkelig bra. :)

"filemanager" som er på det ene bildet er også et meget bra program som kan kjøpes til 3650/7650, det ser ut som om det også følger med sx1.

 

På programvare siden synes jeg siemens har gjort en mye bedre jobb enn nokia.

Lenke til kommentar

dennis88:

 

jeg ser du skrev til molna men håper du godtar at jeg svarer også :)

 

Selv om SX1 er versjon 6.1 av symbian har Siemens forbedret den på mange måter i forhold til 7650/3650/6600. Så selv om 6600 sin Series60 har "navnet" V2.0 er SX1 også forbedret i forhold til de "eldre" s60 modellene.

 

Det mer jeg leser om SX1 gjør meg sikrere i min mening om at SX1 er det beste valget. Den er lettere enn 6600, den har høyere oppløsning (ikke mye, men er noen fler pixler i høyden), den er mindre, den har fm radio, og den har stereo radio, og den har revolusjonerende design (det er jo noe ikke alle liker, men jeg gjør ihvertfall det).

Lenke til kommentar
dennis88:

 

jeg ser du skrev til molna men håper du godtar at jeg svarer også :)

 

Selv om SX1 er versjon 6.1 av symbian har Siemens forbedret den på mange måter i forhold til 7650/3650/6600. Så selv om 6600 sin Series60 har "navnet" V2.0 er SX1 også forbedret i forhold til de "eldre" s60 modellene.

 

Det mer jeg leser om SX1 gjør meg sikrere i min mening om at SX1 er det beste valget. Den er lettere enn 6600, den har høyere oppløsning (ikke mye, men er noen fler pixler i høyden), den er mindre, den har fm radio, og den har stereo radio, og den har revolusjonerende design (det er jo noe ikke alle liker, men jeg gjør ihvertfall det).

 

Ok, takk for svar, det blir kanskje en sx1 da.

 

Hvis du blar nedover på siden som kommer opp når du trykker på linken, så får du se mange gode bilder av sx1.

http://www.mobile-review.com/forum2/showth...hp?threadid=687

 

Forresten så ser jeg i signaturen din at du har hatt blant annet p800 og t610, men nå har du t600?

Er ikke det å gå fra en meget bra telefon til en kjip telefon da?

Lenke til kommentar

Molna, jeg vurderer selv å kjøpe enten 6600 eller sx1, men det eneste som holder meg igjen på 6600 er at den har symbian os 7.0s mens sx1 har "gamle" 6.1...

Har dette mye å si?

Går det ann å oppgradere 6.1 til 7.0s?

Og dessuten bruker 6600 series 60 2.0.

 

Jeg vil tro at forskjellene ikke er så veldig store, men symbian OS 7.0 har muligens nye funksjoner/muligheter, som kan utnyttes i programvare. Dvs, det kan være det kommer programvare i fremtiden som er mer avansert enn det som fungerer på 6.0.

Lenke til kommentar

dennis88: nå begynner det å bli en stund siden jeg sist prøvde SX1 og da kun prototyper. Jeg vet Siemens har endret tastene endel siden da, lagt inn lysdioder blandt annet.

 

Så du skrev om software lenger opp. Stemmer at Siemens satser endel på pre-installert software ja. PacketVideo er et annet eksempel. Det er et program for å ta opp video med lyd.

 

Rianna: Xelibri er noe helt annet. Det er fashion-mobiler strippet for teknologi.

 

levlex: sjefen har desverre ikke bestilt noen SX1 enda... :(

Lenke til kommentar
dennis88: nå begynner det å bli en stund siden jeg sist prøvde SX1 og da kun prototyper. Jeg vet Siemens har endret tastene endel siden da, lagt inn lysdioder blandt annet.

 

Så du skrev om software lenger opp. Stemmer at Siemens satser endel på pre-installert software ja. PacketVideo er et annet eksempel. Det er et program for å ta opp video med lyd.

 

Rianna: Xelibri er noe helt annet. Det er fashion-mobiler strippet for teknologi.

 

levlex: sjefen har desverre ikke bestilt noen SX1 enda... :(

 

Jepp, glemte å nevne packet video.

Det har jeg også på telefonen min, det er et program som heter "packet video player"

det skal være det beste video programmet til series 60 visstnok...

 

Hvor rask cpu bruker sx1 forresten?

Og hvor mye innebygget minne har den, som kan brukes?

 

Takk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...