Gå til innhold

Modern Warfare 2 LAN problem


Anbefalte innlegg

Hei, jeg og en venn LANer og vi vil spille MW2 online i team deathmatch. En inviter den andre i party via steam og trykker "find match". Problemet er at det er alltid en som dropper ut før gamet starter, først ser vi begge hverandre på lista over spillere så POFF dropper en av oss før gamet starter. Vi får ikke spilt sammen i samme game.

 

Private game og co-op funker fint LAN men vi vil spille online i samme game. Kanskje noe krøll med at vi har samme IP når vi leter etter game? Funka når han brukte et annet internett enn det vi har sammen på LAN, men det har vi ikke mulighet til nå..

 

 

er jeg på tur? noen ideer til fiks?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg prøvde det med kompisen min, og det funka helt fint. Ikke noe IP bug eller noen slike ting (annet at du ikke kan trene opp våpen via LAN :p ). Eneste problemet var når vi skulle invitere hverandre på samme internett online med andre spillere, da disconnecta vi hele tiden... Selvfølgelig, når han invita meg når jeg hadde dratt hjem, fungerte det uten disconnect. Litt rare greier her ogtg der, men noen bugs her og der blir vel fikset iløpet av tiden (untatt å trene opp våpen :p ).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...